دانلود بازی Session Skate Sim برای PC
دانلود بازی Session Skate Sim برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Session Skate Sim برای PC

پارسی گیم 12 اردیبهشت 1402 2 دیدگاه
5,367 بازدید

دانلود بازی Session Skate Sim برای کامپیوتر

به واسطه گستردگی و پیشرفت عظیم بازی‌های شبیه ساز در چند سال اخیر، شاهد این هستیم که تمامی پدیده‌ها و فعالیت‌های دنیا تبدیل به یک بازی شبیه ساز شده‌اند. یکی از جدیدترین و متفاوت‌ترین‌های این ژانر نیز عنوانی به نام Session Skate Sim بوده که حول محور شبیه سازی ورزش جذاب اسکیت سواری می‌گذرد. این بازی مطمئناً به سختی اسکیت بورد واقعی نیست، اما عنوانی است که عمیقاً چالش برانگیز بوده و باعث می‌شود مانند یک اسکیت بورد سوار واقعی فکر کنید. برای سال‌ها بازی‌های Tony Hawk موفق شده بودند تا لقب بهترین آثار اسکیت بوردی صنعت گیم را از آن خود کنند. با این حال این موضوع در حال تغییر است. بازی Session Skate Sim سعی داشته تا واقع گرایی را جایگزین حالت آرکید کرده و تجربه‌ای کلاسیک خلق کند.

در Session Skate Sim، چیزی که برای کسانی که وقت خود را با بازی‌های Tony Hawk یا Skate گذرانده‌اند آشنا خواهد بود، محیط‌های آن است. یک شهر وسیع که با استایل گرافیکی سه بعدی طراحی شده است، پر از سازه‌های خیابانی که برای پریدن و ترفندهای مختلف مناسب هستند و با این حال این یک بازی بدون سیستم امتیازدهی، بدون کلکسیون‌های مخفی و فرصت‌های بسیار کمی برای شیرین‌کاری‌های اسکیتی است. این یک بازی شبیه ساز واقعی بوده که قصدش، آشنا کردن گیمرها با این ورزش سخت و خطرناک است. کنترل‌های بازی بسیار ساده و قابل درک هستند و مشکلی برایتان خلق نمی‌کنند. پس اگر به تجربه ورزش اسکیت سواری فکر می‌کنید و درباره آن کنجکاو هستید، توصیه می‌کنیم که بازی Session Skate Sim را دانلود و کرده و لذت ببرید.

بازی Session Skate Sim عنوانی در سبک ورزشی و شبیه ساز است. این بازی شما را در نقش یک اسکیت بوردر حرفه‌ای قرار می‌دهد که در شهری بزرگ به انجام این ورزش چالشی می‌پردازد. گرافیک و گیم پلی بازی بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و برای شبیه سازی کامل این ورزش به میدان آمده‌اند. پس اگر ای موضوعات برایتان جالب است، این بازی را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های OlliOlli World و Skater XL را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Session Skate Sim برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i7-2700K or AMD FX-8370
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB or AMD Radeon R7 360, 2 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 15 GB available space
Sound Card: On board
Additional Notes: Your experience with Session will be best at higher FPS. Lower graphic settings to help if you’re getting low FPS.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970, 4 GB or AMD Radeon RX 480, 4 GB
DirectX: Version 12
Storage: 15 GB available space
Sound Card: On board
Additional Notes: Your experience with Session will be best at higher FPS. Lower graphic settings to help if you’re getting low FPS.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

With the dual stick controls, each stick represents one of your feet. You will need to learn how to control them and transfer weight, just like on a real skateboard. The physics have been developed with a focus on realism, smoothness and immersion. Just like in real life for a new skateboarder, the first hours can seem challenging, but once you have mastered the technique, you will feel the unrivalled thrill of pulling off your very first kickflip! Session: Skate Sim also includes full options customisation, so you can enjoy the perfect experience tailored to you. A full tutorial provides all the help you need to get started, and you can choose from four difficulty levels!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Demon

    مهمان

    روی سیستم من میاد؟
    Nvidia rtx 2060
    Core i5 12000k
    Ram 16
    چون توی مشخصات نوشته که سی پی یو i7 میخواد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Arvin در پاسخ به Demon

      مهمان

      بله کاملا اوکیه