tom-clancy-s-rainbow-six-siege-ubisoft-rainbow-six
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت به دنبال معرفی اپراتورهای کمتری در سال ششم Rainbow Six Siege است

یحیی رحیمی 29 بهمن 1398 بدون دیدگاه
607 بازدید

یوبی‌سافت بالاخره به طور رسمی فصل جدید بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد و نقشه راه آپدیت های بازی را نیز منتشر کرد. کارگردان این بازی اخیرا در حاشیه مسابقات جهانی Six Innovational، از برنامه های خود برای آینده این بازی صحبت کرد و دیروز نیز در خبرها شاهد صحبت های او در مورد تغییرات و اصلاحات اپراتورهای بازی بودیم.

همان طور که قبلا نیز در مورد سال پنجم بازی Rainbow Six Siege گفتیم، قرار است 6 اپراتور جدید این سال به بازی اضافه شوند. معمولا هر سال 8 اپراتور اضافه می شد و امسال فعلا این رقم به 6 رسیده است. دو اپراتور این بازی معرفی شده اند و تریلر سینمایی و گیم پلی آن‌ها نیز از سوی یوبی‌سافت منتشر شده است.

با نگاهی به مسیر راه آپدیت های بازی، می توان فهمید که یوبی‌سافت به دنبال کاهش تعداد اپراتورهای بازی در سال ششم است. این استودیو فرانسوی در این مورد گفته است که می خواهد توسعه دهندگان روی بهبود کیفیت هیروهای موجود بازی تمرکز کنند و سرعت بخشیدن به این روند اضافه کردن شخصیت های جدید ممکن است باعث افت کیفیت شود.

به هر حال تعداد اپراتورهای سال ششم بازی Rainbow Six Siege به 4 عدد رسیده است و همچنین قرار نیست که نقشه جدیدی دریافت کنیم و بیشتر اصلاح و بهبود در مورد بازی انجام خواهد گرفت. وجود بتل پس در سال ششم نیز تایید شده است و قرار است قیمت آن نیز در ادامه سال مشخص شد. استودیو بازی به دنبال عرضه آن روی کنسول های نسل بعدی است و برای همین فرصت کمتری برای ارایه محتوای جدید خواهد داشت. با این حساب یک نسخه بهبود یافته از لحاظ بصری و فنی را شاهد خواهیم بود و باید منتظر خبرهای بیشتری بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.