PS5-Logo
یحیی رحیمی

برآورد فروش 6 میلیون عددی PS5 تا پایان سال 2021

یحیی رحیمی 29 بهمن 1398 بدون دیدگاه
478 بازدید

نسل بعدی کنسول ها در شرف انتشار است و سونی و مایکروسافت تا به حال اطلاعات ریز و درشتی را در مورد این کنسول ها منتشر کرده اند. برای نمونه می دانیم که کنسول بعدی مایکروسافت Xbox Series X نام دارد و از سوی دیگر سونی نیز اسم PS5 را تایید کرده است و حتی وب سایت رسمی آن را نیز برپا کرده است.

مانند همیشه جدال میان طرفداران این دو برند در گرفته است و هر کدام موفقیت کنسول موردعلاقه خود را می بینند. سوال اصلی برای این دو غول فناوری قطعا میزان فروش کنسول ها خواهد بود و درآمد مهم ترین انگیزه برای آن‌هاست. اخیرا یکی از تحلیل گران مشهور ژاپنی، آنالیز خود را از میزان فروش کنسول PS5 در سال اول عرضه اش منتشر کرده است و به نظر شاهد فروش عجیب و غریبی نخواهیم بود.

هیدکی یاسودا که در موسسه تحقیقاتی Osaka مشغول به کار است، پیش بینی کرده است که کنسول PS5 تا پایان روز 31 مارس 2021 که همان پایان سال مالی خواهد بود، موفق به فروش 6 میلیون نسخه ای خواهد شد. با توجه به اینکه کنسول در تعطیلات آخر سال میلادی عرضه خواهد شد و در این زمان نیز عطش خرید بالاتر است، شاهد یک جهش اولیه بزرگ در زمینه فروش PS5 خواهیم بود.

او در ادامه گفته است که میزان فروش PS5 تا آخر سال میلادی 2021 به 15 میلیون خواهد رسید. این تحلیل احتمالا بر اساس خبری که چند روز پیش در مورد کنسول PS5 منتشر شده بود انجام گرفته است. چند روز پیش گفته شده بود که کمبود یک سری قطعات سخت افزاری باعث افزایش قیمت کنسول PS5 شده است و این ممکن است در آخر منجر به کاهش تولید تا تامین کامل قطعات جدید شود.

هیچ گونه صحبت رسمی در این مورد وجود ندارد و همه چیز بر اساس حدس و گمان است و برای همین منتظر خبرهای بیشتری بمانید. نظر شما چیست؟ آیا PS5 موفق به تکرار موفقیت PS4 خواهد شد؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.