uncharted
یحیی رحیمی

بازیگر اصلی فیلم Uncharted: فیلم دارای بهترین متنی است که تابه حال دیده ام

یحیی رحیمی 28 بهمن 1398 بدون دیدگاه
626 بازدید

توسعه فیلم Uncharted برای مدت زیادی است در جریان است و تا به حال چندین کارگردان را نیز عوض کرده است و هر کدام به دلیلی فرایند ساخت فیلم را رها کرده است. نقش اصلی فیلم را Tom Holland بازی می کند و او در جدیدترین مصاحبه خود از متن و داستان فیلم فوق العاده تعریف کرده است.

Holland اخیرا با IGN مصاحبه ای مفصل داشته است و در مورد فیلم Uncharted و ناکامی آن در ساخت صحبت کرده است. او در این مورد گفته است:

من جدیدترین نسخه از داستان فیلم را در راه اینجا خواندم و این یکی از بهترین متن هایی است که تابه حال دیده ام. من فکر می کنم که داستان Uncharted چیزی فراتر از بقیه بازی های ویدیویی ارایه می دهد و یک سر و گردن از بازی هایی که به فیلم تبدیل می شوند بالاتر است. اگر بازی را تجربه کرده اید، هنوز چیزی از آنچه در فیلم اتفاق می افتد ندیده اید. من فوق العاده در مورد این بازی هیجان زده ام و سالهاست که منتظر ساختش ایستاده ام.

فیلم Uncharted برای 13 سال است که تحت توسعه است و تا به حال 6 کارگردان را به خود دیده است. چند وقت پیش Dan Tractenberg از پروژه جدا شد. این در حالی است که او در سال 2019 به فرایند تولید فیلم پیوست و بعد از مدتی کار را برای ساخت یک فیلم دیگر رها کرد.

سونی پیکچر اخیرا اعلام کرده است که اکران این فیلم تا 5 مارس 2021 تاخیر خورده است و قرار بود که روز 18 دسامبر 2020 شاهد اکران فیلم باشیم اما به نظر می رسد که تغییر کارگردان باعث تاخیر در اکران شده است. بازی در نقش Nathan Drake برای Holland بسیار هیجان انگیز بوده است و او بارها از بازیگر ممکل فیلم به نام Mark Wahlberg نیز تعریف کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.