rainbow six siege
یحیی رحیمی

هیروهای جدید Rainbow Six Siege معرفی شدند: به Lana و Oryx سلام کنید

یحیی رحیمی 26 بهمن 1398 بدون دیدگاه
997 بازدید

بازی Rainbow Six Siege کار خود را 5 سال پیش به عنوان یک شوتر چند نفره شروع کرد و تمام تمرکز خود را روی هیروها قرار دارد. شاهد نیروهای زیادی از پلیس و آژانس های امنیتی سراسر دنیا مانند SAS و FBI بودیم و حتی ماموران خیالی نیز راهشان را به این بازی باز کرده اند. حالا آپدیت جدید بازی به نام Operation Void Edge در دست ساخت است و دو شخصیت جدید بازی معرفی شده اند.

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege دو هیرو جدید را به لیست اضافه می کند. اسم این دو Lana و Oryx خواهد بود. یوبی‌سافت قرار است این هفته توضیحات بیشتری در مورد این شخصیت ها به اشتراک بگذارد اما فعا می توانیم بگوییم که Lana از خانواده مهندسین آمده است و سالها تجربه کار در نیروی هوایی را در کارنامه خود دارد و فعلا در حال کار روی ایستگاه فضایی است. در سوی دیگر Oryx قرار دارد که فرمانده دوم در Fortress بوده است و 15 سال از زندگی اش نیز پاک شده است و خبری از آن نیست. در طول هفته گذشته شایعاتی در این مورد شنیده بودیم و حالا تریلر جدید همه این گمانه زنی ها را تایید می کند.

rainbowsixsiege

در مورد ویژگی های خاص این هیروها باید گفت که Lana یک اپراتور هجومی است که یک بمب هلوگرافیک را کنترل می کند و احتمالا ارتباطی با Echo نیز داشته باشد. در سوی دیگر Oryx اپراتور دفاعی است و می تواند دیوار را نابود کند و با استفاده از سلاح پر صدایی حریف را از دور خارج می کند. این دو شخصیت دقیقا نقطه مقابل همدیگر هستند. در سویی ما یک شخصیت مدرن با سلاح های پیشرفته داریم و در سوی دیگر نیز فردی که زور بازوش نفس از همه می برد.

فصل جدید بازی امشب معرفی خواهد شد و منتظر معرفی کامل این شخصیت ها به همراه گیم پلی و توضیحات بیشتر باشید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.