quantic-dream-games
یحیی رحیمی

استودیو Quantic Dream برنامه های خود را برای انتشار مستقل بازی های جدید اعلام کرد

یحیی رحیمی 25 بهمن 1398 بدون دیدگاه
638 بازدید

استودیو Quantic Dream توسعه دهنده ای است که تا به حال بازی های سینمایی و ماجراجویی مختلفی را عرضه کرده است. از Heavy Rain گرفته تا Detroit: Become Human همگی جایگاه ویژه ای میان طرفداران داشته اند. این بازی ها همگی توسط سونی منتشر شده اند و حالا استودیو برنامه های خود را برای عرضه مستقل مشخص کرده است.

استودیو در اعلامیه جدید خود بیان کرده است که:

برای اولین بار بعد از 23 سال کار با ناشران مشهور، ما حالا در جایگاهی هستیم که خودمان و به صورت مستقل بازی هایمان را عرضه کنیم. این جسارت را داریم که به طور مستقل تصمیم بگیریم به سوی فرصت های استراتژیک پلتفرم های نسل بعدی قدم برداریم.d

این به ما اجازه می دهد تا به دیگر توسعه دهندگان نیز کمک کنیم و در بازی های آن‌ها نیز سرمایه گذاری کنیم. ما می خواهیم به دیگر توسعه دهندگان به منظور رسیدن به کیفیت بصری بهتر و ایجاد تجربه ای تکان دهنده کمک کنیم. این مرحله ای بالاتر از تکامل است و ما به تغییر کامل رسیده ایم. با این کار آزادی و استقلال کامل را برای کار روی پروژه های مختلف پیدا می کنیم و دیگر قرار نیست Quantic Dream تنها یک استودیو مانند بقیه باشد. ما می خواهیم با افق های جدیدی روبه رو شویم و به ایده خود که ساخت بازی های خاص و متفاوت است پایدار بمانیم.

باید دید که پروژه بعدی این توسعه دهنده فرانسوی چه خواهد بود. همان طور که می دانید با یک عنوان چندپلتفرمه روبه رو خواهیم بود و بازی های قبلی استودیو نیز حالا در اختیار PC قرار دارند و به فروشگاه Epic Games Store اضافه شده اند. با توجه به خرید بخشی از کمپانی توسط NetEase، قدرت مالی خوبی نیز در اختیار استودیو است و بر اساس صحبت های David Cage با سورپرایزهای زیادی در سال اخیر مواجه خواهیم شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.