یحیی رحیمی

نسخه بعدی BioShock برای چندین سال تحت توسعه خواهد بود؛ خبری از عرضه نیست

یحیی رحیمی 18 بهمن 1398 بدون دیدگاه
383 بازدید

در ماه دسامبر سال گذشته بود که Take-Two Interactive و 2K Games چهارمین نسخه از سری بازی BioShock را تایید کردند و گفته شد که این بازی تحت توسعه است. همچنین استودیوی جدیدی به نام Cloud Chamber نیز مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد. غیر از این اطلاعات دیگری عرضه نشده است و حالا می دانیم که چرا.

در گزارش مالی منتشر شده کمپانی Take-Two Interactive که آمار و ارقام سه ماهه گذشته این شرکت را در اختیار ما قرار داد، عنوان شده است که بازی بعدی BioShock برای سالها تحت توسعه خواهد بود و قرار نیست به این زودی عرضه شود. از آن جایی که Take-Two مالک این بازی است تمام تصمیمات اصلی با آن است و این شرکت نیز اعلام کرده است که بازی برای چندین سال تحت تولید خواهد بود و اگر فکر می کردید که به زودی این بازی را دریافت خواهید کرد، باید گفت که فعلا دلتان را خوش نکنید.

هر چند که گزارش های پیشین منتشر شده نیز همین موضوع را تایید می کردند. چند وقت پیش در گزارشی به روند توسعه بازی BioShock اشاره شده بود و آن زمان گفته شد که ساخت نسخه جدید ریبوت شده است و به نظر سالها پیش نیز بخشی از توسعه آن انجام گرفته است. به هر حال مشخص است که نسخه بعدی BioShock برای کنسول های Xbox Series X و PS5 عرضه خواهد شد و نسل فعلی چنین بازی به خود نخواهد دید.

بازگشت 2K Games به سری BioShock و ساخت یک بازی جدید از آن اتفاق خوبی است و تنها باید چند وقت بیشتر صبر کنیم. فعلا تنها می توان باندل ریمستر شده بازی به نام BioShock: The Collection را تجربه کرد و BioShock جدیدی را در نسل هشتم کنسول ها شاهد نیستیم. آخرین نسخه مربوط به سال 2013 است و از آن زمان تا به حال منتظر نسخه بعدی هستیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.