warcraft 3
یحیی رحیمی

افتضاح در عرضه بازی Warcraft 3 Reforged؛ پایین ترین نمره متاکریتیک تا به حال!

یحیی رحیمی 15 بهمن 1398 بدون دیدگاه
2,245 بازدید

امروز بازی Warcraft 3 Reforged بالاخره عرضه شد و منتقدان نیز نمره های خود را نثار این بازی کرده اند. تا به حال نمره 0.5 برای این بازی به ثبت رسیده است که در تاریخ متاکریتیک سابقه نداشته است. البته این نمره از 10 حساب می شود و همچنین مربوط به کاربران است.

به نظر می رسد که نسخه ریمستر شده بازی به هیچ عنوان رضایت بخش نبوده است. یکی از کاربران به نام Bob در این مورد گفته است که Warcraft 3 Reforged بدترین ریمستر در تاریخ بازی های ریمستر شده است. کاربر دیگری نیز نارضایتی خود را با بیان اینکه Blizzard نسخه اصلی بازی را غیرفعال کرده است و همه را مجبور به دانلود این بازی جدید کرده است و این در حالی است که نسخه اصلی 2 گیگابایت حجم دارد و ریمستر شده 30 گیگابیت است. با وجود این کیفیت بسیار پایین است.

به نظر می رسد که توسعه دهنده مودهای کاستوم را نیز غیرفعال کرده است و یکی از بخش های اصلی بازی نیز کنار گذاشته شده است. این باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شده است و پرداخت 40 دلار برای چنین بازی غیر منطقی به نظر می رسد. به هر حال نمره 0.5 نیز برای یک بازی فوق العاده پایین است و جالب است که 15 هزار نفر نیز در مورد این بازی رای داده اند. یکی از همین افراد گفته است که دیگر لوگوی Blizzard به معنی کیفیت نیست و حتی به طعنه به توسعه دهندگان تبریک گفته است.

Blizzard از سوی دیگر نظرات کاربران را شنیده است و به این منظور قول پس دادن هزینه را داده است. اگر فردی از بازی ناراضی است می تواند به راحتی پول خود را پس بگیرد و هیچ سوالی نیز از او پرسیده نمی شود. اما هنوز نسخه اصلی بازی در دسترس نخواهد بود و باید حتما Warcraft 3 Reforged خریداری شود. ممکن است در آپدیت های بعدی مشکل حل شود و باید دید در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.