bungie-logo
یحیی رحیمی

استودیو Bungie در حال کار روی یک بازی جدید باشخصیت‌های وسواسی و خوش‌قلب است

یحیی رحیمی 14 بهمن 1398 بدون دیدگاه
366 بازدید

استودیو Bungie سال گذشته از کمپانی Activision جا شد و حالا کنترل کامل فرانچایز Destiny در دست این شرکت است. Bungie قبلا از برنامه ریزی های زیادی برای آینده این فرانچایز گفته بود و قطعا این سری در سالهای آینده برای استودیو پول ساز خواهد بود. این استودیو چند ماه پیش از تولید یک بازی جدید خبر دارد و همچنین گفته بود که به دنبال معرفی یک سری IP های جدید است.

برای این منظور یک آگهی استخدامی نیز از طرف استودیو منتشر شد و یک سری جزئیات جالب نیز کف دست ما گذاشت و حالا می دانیم که این استودیو در حال تولید یک فرانچایز کاملا جدید و جالب است. در جزئیات این آگهی کاری از نیاز به یک کارگردان هنری گفته شده است و البته وارد جزئیات بیشتر نمی شود اما یک سری نکات جالب می توان از آن استنباط کرد.

در توضیحات پروژه گفته شده است که این بازی جدید به نوعی یک تم کمدی با شخصیت های وسواسی و خوش قلب دارد. همچنین در جای دیگری گفته شده است که جلوه های بصری بازی استایل خاصی دارند که تا به حال در هیچ بازی به کار نرفته است. و همین نیاز به آشنایی کامل فرد با ساخت بازی های رقابتی با جلوه های بصری باز دارد. این بخش به این نکته اشاره می کند که بازی دارای بخش مولتی پلیر نیز هست و روی آن نیز تمرکز کرده است.

البته تا زمان معرفی بازی جدید توسط Bungie مانده است و بعید است که این بازی به زودی معرفی شد. هر چند که جزئیات آن نشان از یک IP کاملا جدید با تمی کمدی و بامزه دارد و حالت مولتی پلیر آن ممکن است بازی مشابه Fortnite را به یاد آورد. باید صبر کرد و دید که آیا در آخر Bungie خودش بازی را معرفی خواهد کرد یا حتی بیخیال ساخت آن شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.