یحیی رحیمی

با Overpass آشنا شوید: پله ای هیجانی تر از آف‌رود

یحیی رحیمی 12 بهمن 1398 بدون دیدگاه
674 بازدید

بازی های سبک آف‌رود تقریبا از انگشتان دست نیز کمتر هستند. در این میان Overpass تمام تلاش خود را برای دوام آوردن در این بازار به خرج داده است. بازی به جای اینکه روی بخش های تکراری دیگر بازی ها مانور دهد، به نکات جدیدی پرداخته است. به نوعی هیچ گونه زمین مسابقه ای یافت نمی شود و همه محیط بازی پر از تپه ها و محیط های صعب العبور است که نیاز به برنامه ریزی راننده برای گذر از آن‌ها دارد.

استودیو Bigben Games تمام تلاشش را کرده است تا بازی Overpass با تمامی بازی های مشابه آن متفاوت باشد. این بازی تنها در مورد گاز دادن در زمین های مسابقه از پیش آماده شده نیست بلکه تجربه ای کاملا زاده تصمیمات خود بازیکن و نحوه کنار آمدن او با دنیای سخت و گلی بازی است. حتی بعضی اوقات ممکن است فکر کنید که این یک بازی معمایی است تا اینکه عنوانی مسابقه ای و هیجانی باشد.

جالب است که چالش های به کار رفته در بازی با المان های نقش آفرینی نیز ترکیب شده است. ممکن است مجبور شوید از یک تپه شیب دار بالا روید و برای این کار باید سرعتتان را به پایین آورده و آرام حرکت کنید. این نکته ممکن است اعصابتان را به هم بریزد اما تنها راهش همین است و در صورتی که غیر از این روش عمل کنید، درگیر مشکل بزرگی خواهید شد.

Overpass

اگر به مقایسه این بازی با عنوانی مشابه بپردازیم، شاید سری بازی Trials بتواند تجربه ای مشابه Overpass را ارایه دهد. هر چند که این بازی نسبت به Trails بسیار جدی تر و به واقعیت نزدیک تر است. تجربه آف‌رود در واقعیت با بازی های ویدیویی تفاوت زیادی دارد و این بازی توانسته به خوبی چالش های موجود در پیست را به تصویر بکشد.

بازی Overpass روز 27 فوریه یا 8 اسفند روی کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.