پارسی گیم

دانلود بازی Chaos Reborn برای PC

پارسی گیم 29 فروردین 1399 بدون دیدگاه
6,138 بازدید

دانلود بازی Chaos Reborn برای کامپیوتر

Chaos Reborn یک بازی نقش‌آفرینی و استراتژی است که توسط Snapshot Games برای کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های همراه اندرویدی ساخته شده است. نسخه‌ی کامل آن در اکتبر 2015 منتشر شد که بازسازی بازی Chaos: The Battle of Wizards محصول سال 1985 است و شامل پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌ی قدیمی می‌شود از قبیل وسیع‌تر شدن نقشه، تجهیزات جدید، هم‌چنین پیشرفت‌های مختلف در جادوها و توانایی‌های اضافی بازیکنان. جولیان گولوپ، طراح نسخه‌ی قدیمی و برنده جایزه برای سری XCOM، مجددا رهبری تیم تولید بازی را بر عهده گرفت.

در قدیم، خدایان قول قدرت و جاودانگی را از طریق هدیه جادو می‌دادند اما در مدت كوتاهی فساد و حرص‌و آز بشر، امپراطوری‌های گوناگون را به درگیری با یکدیگر کشاند و دنیا را سرشار از آشوب ساخت. جانوران قدرتمند به قلمرو انسان‌ها احضار شدند و جادویی قدرتمند چشم‌انداز جهان را تاریک و پیچیده نمود. سرانجام دنیا زیر این فشار طاقت نیاورد و به قلمروهای جزیره‌ای شکل متلاشی گشت. پس از چندی، خدای نظم قدرت را به دست آورد و با گماشتن پادشاهان سحر در تمام نواحی، کنترل دانش جادوگری را به آن‌ها سپرد. اما خدایان هرج‌ومرج با مزدوران خود، در قلمرویی باستانی قدرتمندی پنهان گشته تا دوباره بتوانند توطئه کرده و قیام کنند. در شروع بازی شما یک جادوگر جوان و مبتدی هستید که باید با تمرین جادوها و ساختن تجهیزات خود، به اندازه‌ی کافی نیرومند گشته تا پله‌های ترقی را یکی بعد از دیگری طی کرده، ابتدا یک لرد، سپس پادشاه شده و در نهایت به جایگاه خدا صعود کنید تا در آن‌جا بتوانید بر سرنوشت کل کیهان تأثیر بگذارید.

بازیکن در نقش یک جادوگر ظاهر شده و او را با دیدگاهی از بالا کنترل می‌نماید. یک بازی جنگی جادوگری، مبتنی بر نوبت که گیم‌پلی بیش‌تر در سبک استراتژی بوده ولی عناصر نقش‌آفرینی نیز با آن ترکیب گشته است مانند تهیه‌ی زیرساخت‌ها، ارسال واحدها به سوی هدف، استخدام نیرو برای همراهی با جادوگر و حل مراحل داستانی. علاوه بر استخدام مبارزان یا اهالی روستا، امکان استفاده از حیوانات واقعی و موجودات ماوراء طبیعی (اسطوره‌ای) با بکارگیری طلسم برای احضار آن‌ها، وجود دارد. بسیاری از این موجودات، بر اساس قدرت و توانایی تهاجمی، به‌ روشی ملموس از یکدیگر متمایز می‌گردند. ابتدای بازی، بخش شخصی‌سازی کاراکتر است که تنها ویژگی‌های ظاهری و کلاس‌ او را در برمی‌گیرد. شخصیت اصلی بازی، جادوگری است همراه با عصایش که مانند سلاح عمل کرده و انواع سحر و طلسم در مبارزات با کمک آن صورت می‌گیرد (شبیه کاراکتر “گاندولف” در فانتزی ارباب حلقه‌ها) محیط بازی نیز از پنل‌های شش‌ضلعی و شطرنج‌گونه تشکیل شده که امکان انتخاب مسیر و حرکت در جهات مختلف را تنها در نوبت بازیکن فراهم می‌کند.

بازی دارای حالت‌های تک نفره‌ی آنلاین و آفلاین، مشارکتی و بازیکن در مقابل بازیکن است. بخش تک نفره دارای چند زیرشاخه است. حالت Realm Quest در یک نقشه جهانی واقع شده که یک سری نبردها را به هم پیوند می‌زند، معمولاً در آن یک یا چند بازیکن در برابر یک پادشاه قرار می‌گیرند. در حالت مبارزات دو بازیکن (Fight) با هدف از بین بردن جادوگر مقابل است که بازیکن با انتخاب یک استراتژی مناسب و استفاده از گروه یا نیروهای خود، باید برای آن تلاش کند. یا مهاجم پیروز شده، یا مدافع زنده می‌ماند. احتمال کشته شدن هر طرف براساس قدرت حمله کننده و رتبه‌ی دفاعی مقابل است. بنابراین اگر یک مهاجم دارای Combat 3 باشد و طرف دیگر از رتبه‌ی 2 دفاعی برخوردار باشد، احتمال موفقیت حمله 60 درصد است. اگر یک بازیکن جادوگر خود را از دست بدهد، مسابقه را بازنده شده و تمام واحدهای او از نقشه نبرد حذف می‌شوند. جادوگر هر لحظه می‌تواند واحدهای جدیدی ایجاد و خود را به سلاح مجهز کند یا مستقیماً به یک واحد دیگر حمله کند. Law Mode دارای یک سیستم Health Point است که با افزایش قدرت تدافعی، میزان خسارت ناشی از حمله را کاهش می‌دهد. عوامل دیگر نیز از جمله ارتفاع، خط دید و چابکی، در نتیجه‌ی جنگ تأثیر می‌گذارد. عرصه‌های نبرد طبق روال و اساس نوع زمین اصلی منطقه مانند جنگل، کوه، باتلاق، دشت‌ها، تپه‌ها یا شهر متفاوت بوده و تأثیر مهمی در روند بازی دارند. حرکت و حمله در همه‎ی مناطق ممکن بوده اما درختان، سنگ‌ها و موانع دیگر پیش‌روی را مسدود می‌کنند.

یک سیستم لیگ ماهانه و چندین حالت بازی با نبردهای زنده یا ناهم‌زمان در بازی وجود دارد. در 25 ژوئیه 2016، Snapshot Games ویژگی‌های جدید Duel Mode و Forge Crystals را در قالب نسخه‌ی جدید اضافه کرد. بخش Forge تجهیزات و المان‌های بیش‌تری به قسمت شخصی‌سازی اضافه نمود. بخشی از بودجه‌ی ساخت بازی را، کمپین Kickstarter در آوریل 2014 تأمین کرد. پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبرو شد و در وب‌سایت‌های متعدد نمرات بالایی به ثبت رساند و حتی تعدادی از آن‌ها مثل Pocket Gamer امتیاز کامل به بازی دادند. در سال 2018، توسعه دهندگان یک نسخه‌ی مخصوص تلفن همراه با عنوان Chaos Reborn: Adventures را منتشر نمودند. بازگشت با شکوهی برای یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های کلاسیک تاکتیکی محسوب گردیده و به انذازه‌ی کافی جذابیت دارد که شما را تا مدت‌ها هیجان زده نماید. از دیگر بازی‌های مشابه نیز می‌توان به سری Sid Meier’s Civilization و Total War اشاره نمود.

در ادامه برای دانلود بازی Chaos Reborn با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or later
Processor: SSE2 instruction set support, or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3) or later
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or later
Processor: SSE2 instruction set support, or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3) or later
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The game features online and offline single player and multiplayer modes in the form of both player versus player and player versus environment experiences. Players take turns to manipulate units on a battle map with the objective of eliminating their rivals’ most important unit, the wizard. If a player loses their wizard, they lose the match and all of their units are removed from the battle map. By casting spells the wizard can create new units, equip themselves with weapons, or directly attack another unit. The single-player campaign and Realm Quest mode are a narrative game world map overlay linking together a series of battles culminating in a boss battle with the player(s) pitted against a wizard king unit and a wizard unit. The mode introduces both strategy game and role-playing game elements such as capturing infrastructure, sending units to a target, hiring mercenary units to accompany the wizard unit, and resolving story driven elements.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.