دانلود بازی Dwerve برای PC
دانلود بازی Dwerve برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dwerve برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,088 بازدید

دانلود بازی Dwerve برای کامپیوتر

امروزه با طیف گسترده‌ای از انواع بازی‌های ماجرایی و اکشن رو به رو هستیم که هر کدام سوژه جذاب و سرگرم‌کننده متفاوتی را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. گاهی تلفیق چند ژانر مختلف در قالب یک بازی اکشن می‌تواند منجر به خلق بازی سرگرم‌کننده‌ای شود. بازی Dwerve از استودیو Half Human Games عنوانی ماجرایی بوده که تلفیقی از ماجراجویی‌های اکشن و سبک Tower Defense را به خوردتان می‌دهد تا بتوانید در انواع دخمه‌های خطرناک گشت و گذار کرده و به مبارزه با دشمنان شرور بپردازید.

گیم پلی بازی تلفیقی از بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی و Tower Defense است که در طول آن باید با قرار دادن مواضع دفاعی در برابر موج دشمنان قرار گرفته و آن‌ها را شکست دهید. کاراکتر شما یک مخترع کوتوله بوده که به‌تازگی ماجراجویی را در قلمرو یک سرزمین گم شده و ناشناخته آغاز کرده است. او باید با استفاده از سلاح‌ها و تله‌هایی که می‌سازد تهاجم یک ملکه بدذات به این سرزمین را پاسخ داده و نیروهای او را شکست دهد. شما در طول بازی باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته و با ساخت و ساز انواع سلاح‌ها و برج‌های دفاعی خودتان را محافظت کنید.

هر کدام از برج‌ها و سلاح‌های دفاعی شما بیش از 100 مدل ارتقا و قابلیت ویژه دارند که بسته به نوع نیاز و دشمنان می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. استفاده از نقشه و استراتژی مناسب می‌تواند کمک شایانی به پیروزی شما در بازی بکند. خود کاراکتر شما نیز قابلیت‌های تهاجمی داشته و می‌تواند با سلاح‌های خود در کنار برج‌های دفاعی به دشمنان حمله کند. گرافیک پیکسلی و دوبعدی بازی نیز به شکلی ساده و زیبا تمامی اجزای محیط را به تصویر می‌کشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Defense Zone 3 Ultra و Ezaron Defense را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dwerve برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and above
Processor: 1.2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1 GB
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 and above
Processor: 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dwerve is a tower defense dungeon crawler RPG where you play as a young dwarf tinkerer who adventures into a ruined kingdom and unearths the lost technologies of the ancient warsmiths: turrets and traps. These are the only weapons that can protect the dwarves from Witch-Queen Vandra and her army of bloodthirsty trolls and monstrous creatures hellbent on conquering the surface.
Tower Defense Combat!
Build turrets and traps to fend off swarms of monsters!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.