یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه فوریه 2020 سرویس PS Plus معرفی شدند

یحیی رحیمی 10 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,345 بازدید

کمپانی Sony Interactive Entertainment امروز لیست بازی های رایگان ماه فوریه سرویس PS Plus را معرفی کرده است و کاربران این سرویس قادر به دریافت دو بازی جذاب خواهند بود. این BioShock The Collection و Sims 4 هستند که این ماه مهمان کاربران خواهند بود.

همان طور که گفتیم، BioShock The Collection اولین بازی مجانی ماه فوریه سرویس PS Plus خواهد بود. برای افرادی که با این نسخه از بازی آشنا نیستند باید گفت که تمامی مراحل داستانی بازی های BioShock، BioShock 2 و BioShock Infinite با رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه در اختیار شما خواهند بود. این فرانچایز ترسناک مدت هاست که توسط منتقدان تحسین شده است و اینکه سونی تمامی نسخه های این بازی را به رایگان در اختیار همه قرار داده است، اتفاقی فوق العاده است.

دیگر بازی ماه فوریه PS Plus نیز Sims 4 است. نیازی به توضیح این فرانچایز محبوب نیست و این بازی شبیه ساز از سال 2000 تا به حال روی پلتفرم های مختلفی دیده شده است. The Sims 4 در سال 2014 راهی بازار شد و در سال 2017 نیز برای کنسول های نسل فعلی منتشر شد و توسعه دهندگان دستی به سر و روی آن کشیدند. این بازی در اوایل با مشکلاتی روبه رو بود اما آپدیت ها و بسته های الحاقی مختلف توانست راه خود را پیدا کند. تصمیم سونی برای انتخاب این بازی فوق العاده است.

اگر از کاربران PS Plus هستید باید گفت که عنوان مخصوص PS VR به نام Firewall Zero Hour نیز به صورت مجانی در اختیار شما خواهد بود و اگر این هدست واقعیت مجازی را خریداری کرده اید، می توانید از این بازی به صورت رایگان لذت ببرید. معمولا سه شنبه اول هر ماه قادر به دریافت بازی های جدید خواهیم بود و در این سناریو نیز روز 4 فوریه مصادف با سه شنبه خواهد بود. هنوز فرصت دریافت بازی های ماه ژانویه نیز باقی مانده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.