ea-com-firestorm
یحیی رحیمی

DICE توسعه بخش Firestorm بازی Battlefield 5 را رها کرده است

یحیی رحیمی 6 بهمن 1398 بدون دیدگاه
519 بازدید

Firestorm بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 است که سال گذشته به بازی اضافه شد و آن زمان توانست تحسین بسیاری را به همراه داشته باشد و افراد زیادی نیز جذب آن شدند. به هر حال تجربه کلاسیک و جالب آن به عنوان یک مود بتل رویال رضایت بخش بود اما به نظر می رسد که این بخش در همان حالت باقی مانده است و DICE برنامه ای برای توسعه بیشتر آن دارد.

افرادی که از همان روز اول همراه این بازی بودند قطعا می دانند که این بخش به چشم یک ناپسری برای DICE عمل کرده است و هیچ توسعه دهنده ای به آن توجه نکرده است. مشکلات زیادی از زمان عرضه پیرامون Firestorm بوده است و برای نمونه سیستم Loot آنقدر آیتم را به بازیکن اضافه می کند که دیگر نمی توان به صورت بهینه آن را کنترل کرد و از زمان عرضه تا به حال این مشکل برطرف نشده است.

از آن زمان تا به حال بازیکنان تنها انتظار برطرف شدن مشکلات را داشته اند و افزودن قابلیت های جدید مدنظر نبوده است. هر چند که در ماه دسامبر آپدیت 5.2 بازی Battlefield منتشر شد و بسیاری به امید برطرف شدن مشکلات مود بتل رویال به بازی برگشتند اما در آخر شاهد بدترشدن ماجرا بودیم به نوعی که آپدیت 5.2 دومین تلاش DICE برای تغییر زمان کشتن بازی و ایجاد تعادل در تمام تفنگ های اصلی بود. این باعث شد که برای هر سلاح یک وظیفه در نظر گرفته شود و به نوعی همه چیز پیچیده تر شد.

به هر حال کسی از این آپدیت تعریف نکرد. حالا DICE تصمیم گرفته است که توسعه بیشتر بخش Firestorm را کنار بگذارد. هنوز کورسوی امیدی برای عرضه آپدیت جدید وجود دارد اما صحبت های انجام شده توسط DICE و اقدامات آن آب سردی است روی تمام امیدهای بازیکنان. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.