Fortnite-Chapter-2-Season-2
یحیی رحیمی

تاریخ شروع فصل دوم از Chapter 2 بازی Fortnite مشخص شد

یحیی رحیمی 5 بهمن 1398 بدون دیدگاه
459 بازدید

توسعه دهندگان حاضر در Epic Games عملکرد بسیار خوبی در زمینه ارایه آپدیت های با محتوای خوب برای بازی Fortnite دارند. تا به حال فصل های مختلفی از این بازی را مشاهده کرده ایم و حالا استودیو بازی تاریخ شروع فصل دوم از Chapter 2 بازی را به اشتراک گذاشته است و حالا دقیقا می دانیم که چه زمانی می توانیم فصل جدید را شروع کنیم.

Epic Games در وب سایت رسمی بازی Fortnite گفته است که قرار است محتوای جدیدی به بازی اضافه شود و توسعه دهندگان هنوز آماده به اشتراک گذاری آن با عموم بازیکنان نیستند. استودیو تا زمان آماده سازی فصل جدید از بازی، قول یک سری چالش های زمان دار خاص داده است و این رویداد می تواند تا دو هفته دیگر همه را مشغول خود نگه دارد. شایعات حاکی از آن است که رویدادی پیرامون شخصیت هارلی کوین برگزار خواهد شد.

Epic Games تاریخ شروع فصل دوم را روز 20 فوریه 2020 یا 1 اسفند اعلام کرده است که هنوز تا آن زمان حدود 1 ماه وقت مانده است. قرار است آپدیت جدید که نسخه بازی را به 11.50 می رساند، تغییرات زیادی در زمینه موتور فیزیکی بازی تا سیستم هرج و مرج موتور Unreal به ثبت برساند. توسعه دهنده همچنین گفته است که فرایند آزمایش موتور آپدیت شده را شروع کرده است و این کار نیز برای کسب اطمینان از این موضوع است که Fortnite هنوز همان Fortnite همیشگی است.

در صورتی که Chapter 2 را از دست داده اید باید بگوییم که این فصل جدید در ماه اکتبر سال پیش شروع شد و کل نقشه بازی را یک جا نابود کرد و از دل آن نقشه های جدید و وسایل نقلیه و آیتم های جدید سر درآورد. باید دید که سیستم فیزیک جدید بازی Fortnite چگونه خواهد بود و آیا تغییر خاصی در بازی پدید خواهد آورد یا نه. اگر دنبال شروع فصل دوم هست، روز 20 فوریه را از یاد نبرید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.