دانلود بازی Areia Pathway to Dawn برای PC
دانلود بازی Areia Pathway to Dawn برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Areia Pathway to Dawn برای PC

پارسی گیم 4 بهمن 1398 بدون دیدگاه
5,899 بازدید

دانلود بازی Areia Pathway to Dawn برای کامپیوتر

شن همه‌جا دیده می‌شود و دورنمایی از آب در دوردست. باد عجیبی شروع به وزیدن کرده است و می‌شود بوی معنویت را حس کرد. بازی Areia Pathway to Dawn یک سفر معنوی پر از معماها و عطش پایان‌ناپذیر برای یافتن حقیقت و ادامه ماجراجویی است. شاید در نگاه اول یاد بازی Journey بیفتید اما هر چه زمان می‌گذرد، استایل خاص بازی مشخص می‌شود و ادامه پیدا می‌کند. بازی مخاطب خود را از سطوح مختلفی عبور می‌دهد و در آخر به آرامش خاصی می‌رساند. تجربه‌ای که با موسیقی فوق‌العاده‌ای همراه شده است و مشابه آن را هیچ جایی نمی‌توان پیدا کرد.

بازی Areia Pathway to Dawn تجربه‌ای فوق‌العاده از تنهایی و بودن با خود و دنیای تک‌بعدی و آرام کنار خود است. باید از این فضا مسیر ساخت و معماهای عمیقی را حل کرد و البته با مکانیسم‌های فیزیکی بازی آشنا شد. همه آن چیزی که روبه روی شماست ناآشناست و باید با آرامش خود روی آن نور بتابانید تا در آخر خودتان به آرامشی معنوی برسید. شن پخش در هوا و فضایی که تنها بوی آرامش می‌دهد. ما خودمان را در دنیایی به رنگ نارنجی می‌بینیم، به‌یک‌باره آوتاری کوچک سر درمی‌آورد و نوری از میان ناکجاآباد پیدا می‌شود. آیا این تن ماست؟ یا بخشی از وجود ما که در صحرایی به وسعت تمام دنیا گم‌شده است و ما می‌خواهیم آن را پیدا کنیم. اما بعدش چه؟ برعکس تمام بازی‌های دیگر در این‌یکی خبری از راهنمایی و کمک نیست و تک‌وتنها باید در این دنیای بزرگ و نارنجی دوام بیاورید. ممکن است فکر کنید پشت آن تپه چیزی باشد، خب بروید و امتحان کنید البته یادتان باشد که بعدازآن دیگر نمی‌توانید به‌جای اول خود برگردید زیرا که شن حرکت کرده است و شما گم‌شده‌اید!

Areia Pathway to Dawn سفری معنوی در دل سرزمین نارنجی وجود است. کنترل‌های بازی به‌نوعی بسیار محدود هستند و همه‌چیز به حرکت و پریدن خلاصه می‌شود و بعد از مدتی باد محکم و محکم‌تر می‌وزد و بعدازآن است که سرعت از ما گرفته می‌شود. این بازی برعکس نمونه‌های مشابه خود بسیار خطی‌تر است و مشخص می‌شود که بازیکن همین‌طور به امان خدا ول نشده است و نیرویی عجیب ما را به نقطه‌ای می‌رساند. ممکن است در پایان خبری از هیچ نباشد اما همین ماجراجویی خود پاداشی برای آن است. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، GRIS و Eastshade نیز می‌توانند تجربه‌ای مشابه را ارائه دهند.

در ادامه برای دانلود بازی Areia Pathway to Dawn با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 64-bit
Processor: 3.0GHz CPU Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 780 / Radeon R9 290X
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 64-bit
Processor: 3.0 GHz CPU Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970/ AMD RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When the first rays of sunlight rise above the horizon, the beehive slowly wakes up. Hierarchy and diligence are vital for the wellbeing of the whole swarm. So you check your wings, measure the antennae degree of deviation, take orders from the Queen, and bee-gin your first independent mission. And that’s just the beginning of your adventures. Suddenly, you learn that people want to cut down the tree that holds your hive. Now your fate – and the fate of your whole family – lies in your small, agile legs and fast wings!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.