دانلود بازی Rugby 20 برای PC
دانلود بازی Rugby 20 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rugby 20 برای PC

پارسی گیم 4 بهمن 1398 2 دیدگاه
4,226 بازدید

دانلود بازی Rugby 20 برای کامپیوتر

ورزش‌های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که ما ایرانی‌ها به‌ندرت آن‌ها را می‌شناسیم. هرچند به لطف سریال‌های آمریکایی از فوتبال آمریکایی و NFL خبردار شده‌ایم اما راگبی از ورزش‌هایی است که تنها در انگلستان و کشورهایی که قبلاً مستعمره بریتانیا بودند بازی می‌شود. این بازی کاملاً خشن است و البته استراتژی‌های مختلفی برای برد لازم است. ممکن است نتوانید عده‌ای را دورهم برای تجربه این بازی پیدا کنید و برای همین استودیو Eko Software یک شبیه‌ساز فوق‌العاده از این ورزش را به نام Rugby ساخته‌وپرداخته است و می‌توانید کنار ستاره‌های این ورزش به مسابقه بپردازید و هیجان نهفته در این توپ جادویی را با تمام وجود بچشید. نسخه جدید این بازی به نام Rugby 20 توسط Bigben Interactive عرضه‌شده است.

بازی Rugby 20 همان لذت جدال هیجان‌انگیز راگبی را به رایانه‌های شخصی شما می‌آورد. برای هر متر از این بازی باید جنگید و تیم خود را میان غول‌های دنیای راگبی هدایت کنید و در آخر آن را به یک قهرمان مبدل کنید. گیم پلی بازی کاملاً روان است و دقیقاً مانند تماشای یک مسابقه راگبی از تلویزیون به نظر می‌رسد و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. همچنین هر مسابقه آن‌قدر گزینه‌های متفاوتی پیش رویتان می‌گذارد که هیچ‌گاه حس تکرار به شما منتقل نخواهد شد تیم‌های ملی مختلفی در بازی به کار گرفته‌شده‌اند و همچنین لیگ‌های معتبر دنیا نیز در بازی وجود دارند و برای ارائه بهترین تجربه ممکن آماده هستند. جدا از حالت تک نفره، بخش مولتی پلیر بازی نیز فوق‌العاده است و می‌توان با دیگر طرفداران این بازی نیز به زورآزمایی نشست و دید که چه کسی می‌تواند مزه برد را بچشد.

توپ به‌کاررفته در بازی Rugby Champions دقیقاً مشابه با واقعیت ساخته‌شده است و نگران حرکات آن نباشید. جدا از این‌ها گزینه‌های مختلفی برای ارائه ترکیب و تاکتیک‌های برد وجود دارد و می‌توانید به انواع و اقسام مختلف استراتژی‌های برد بچینید. همه‌چیز در این بازی برای لذت بردن شما آماده‌شده است و تنها کافی است که یک فضای خالی پیدا کنید و توپ را به همان نقطه بفرستید آنجاست که هیجان را درک خواهید کرد. Rugby 20 لذت جدالی واقعی را در استادیومی پر از تماشاگرانی که یک‌لحظه از تشویق دست نمی‌کشند را ارائه می‌دهد و کافی است تا سال‌ها جام‌های قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آورید تا برای همیشه عاشقتان بمانند. اگر به این ژانر علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Rugby Champions نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Rugby 20 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i5-750 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7790
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-4570 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Play with the best national teams and biggest leagues in intense single-player and multiplayer matches, local or online: Top 14, Pro D2, Gallagher Premiership and Pro 14. Experience unprecedented tactical depth that recreates all the intricacies of the modern game. On the pitch, you can tweak your game plan, manage your line-out, initiate set moves, find spaces and give your side the winning edge!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    hamed

    مهمان

    سلام من تمام مراحل رو میرم وقتی سیت اپ رو میزنم یه کادر میاد سمت چپ یه سه ایکون داره یکی پج یکی اینستال یکیم exit نصب میزنم هیچی نمیاد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به hamed

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      فایل ایزو به دست آمده را با نرم افزار Poweriso به صورت مونت اجرا کنید
      از طریق ستاپ بازی را نصب و سپس کرک و اجرا کنید
      برای کرک کردن محتویات پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی کپی کنید
      حتما طی انجام این مراحل آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید