Horace-Epic
یحیی رحیمی

Horace: بازی رایگان این هفته Epic Games Store

یحیی رحیمی 29 دی 1398 بدون دیدگاه
810 بازدید

فروشگاه Epic Games از زمان شروع به کار تا امروز نظرات و نقدهای زیادی برای خودش خریده است. سیاست های در پیش گرفته این استودیو به مذاق همه خوش نیامده است و بسیاری باور دارند که این سیاست ها در زمینه PC موفق نخواهد بود و این پلتفرمی نیست که صحبت از اختصاصی بودن در آن معنی داشته باشد. به هر حال یکی از سیاست های خوب این استودیو عرضه بازی های رایگان است و این هفته نیز می توانید Horace را به رایگان دریافت کنید.

سال 2019 پر از بازی های ریز و درشت رایگان برای کاربران Epic Games Store بود و مدتی پیش اعلام شد که این کمپانی به عرضه بازی های رایگان خودش در سال جدید نیز ادامه می دهد. حالا با یکی از پلتفرمرهای فوق العاده خاص به اسم Horace روبه رو هستیم که می تواند برای چند ساعتی فکر از مصیبت های دنیا را خاطرتان ببرد و شما را سرگرم سازد.

Hoarce به قول توسعه دهنده آن یک شاهکار است و سبک کلاسیک آن روزهای قدیمی را یادمان می اندازد. قطعا افرادی که بازی های 8 و 16 بیتی را تجربه کرده اند از این بازی خوششان خواهد آمد. در واقع بازی پیرامون یک ربات کوچک اما با ماجراجویی بزرگ است. بازی تنها توسط 2 نفر ساخته شده است و با بیش از 15 ساعت گیم پلی، یکی از سرگرم کننده ترین های سبک خود حساب می شود.

داستان سرایی مناسب در کنار چالش های درگیر کننده از نقاط قوت این بازی هستند. همراه این ربات کوچک شوید و به دنبال خانواده انسانی اش بگردید. از میان زمان و فضا عبور کنید و چالش های مختلفی را به جان بخرید. Horace حالا روی Epic Games Store مجانی شه است و فرصت خوبی است که بالاخره آن را تجربه کنید. می توانید از این لینک به فروشگاه منتقل شوید و بازی را دانلود کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.