یحیی رحیمی

تصاویر جدید شخصیت ها و فضای بازی Resident Evil 3 منتشر شد

یحیی رحیمی 25 دی 1398 1 دیدگاه
1,332 بازدید

فرانچایز Resident Evil در چند سال اخیر جان دوباره ای گرفته است و توانسته خود را از میان چاه فراموشی به رتبه های برتر برساند. هر چند که بازی Resident Evil 7 تجربه فوق العاده جدیدی ارایه داد و هنوز نیز به عنوان یکی از بهترین تجربه های VR حساب می شود. به هر حال بازسازی Resident Evil 2 توانست بار دیگر این فرانچایز را زنده کند و حالا Capcom به دنبال تکرار این موفقیت با Resident Evil 3 در ماه آوریل است. امروز یک سری تصاویر از شخصیت ها و فضای بازی منتشر شده است که دیدن آن می تواند کمک زیادی به درک باز یکند.

این تصاویر یک میکس فوق العاده از اسکرین شات هایی است که تا به حال از بازی ندیده ایم. همچنین تعدادی از این تصاویر نیز در تریلر منتشر شده بازی یافت می شود. در این میان می توان دشمن اصلی بازی به نام Nemesis را نیز مشاهده کرد که مانند همیشه ترسناک به نظر می رسد و نوید نبرد سختی را با او می دهد.

در میان تصاویر می توان شخصیت های بازی مانند Carlos، Nicholai، Mikhali، Brad و Dario را مشاهده کرد که البته همگی آن‌ها در نسخه اولیه بازی حضور داشتند و حالا ظاهر جدیدی به خود گرفته اند. یک سری شخصیت های فرفی دیگر مانند Tryrell و Murphy نیز دیده می شوند و به نظر می رسد که این دفعه نقش های بزرگ تری روی دوش آن‌ها باشد.

علاوه بر شخصیت های بازی، فضا و جو آن نیز در بازی نشان داده شده و می توان مکان های آشنایی مانند مترو مخوف بازی و نیروگاه موجود را مشاهده کرد. می توانید در زیر نگاهی به این تصاویر بیندازید. گفتنی است بازی Resident Evil 3 روز 3 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمود

    مهمان

    شخصیت ها رو خوب در نیاوردن ضعیف کار شده مخصوصا طراحی چهره نمسیس که افتضاحه! فضا رو هم خیلی تاریک تر از قسمت اصلیش کردن!
    البته من که طرفدار ژانر هستم در هر صورت بازی میکنم

    پاسخ دهید