gta iv
یحیی رحیمی

Rockstar دلیل حذف بازی GTA IV را از فروشگاه استیم اعلام کرد

یحیی رحیمی 24 دی 1398 1 دیدگاه
4,426 بازدید

بازی Grand Theft Auto 4 یا به اختصار GTA IV یکی از محبوب ترین نسخه های سری بازی GTA است که در سال 2008 به بازارها عرضه شد و شاهد یکی از داستان های فوق العاده جالب در این سری بودیم. شخصیتی به نام نیکو بلیک که از اروپای شرقی به آمریکا قدم گذاشته است درگیر مشکلات زیادی می شود و برای به دست آوردن پول و زنده ماندن مجبور دست به کارهای خلافکارانه می زند. اخیرا Rockstar Games این بازی را روی فروشگاه استیم حذف کرده است و حالا دلیل این کار مشخص شده است.

اگر به دنبال خرید بازی GTA IV از فروشگاه استیم هستید، باید گفت که این بازی دیگر در دسترس نیست و نمی توانید آن را خریداری کنید. این موضوع توسط کاربران فروشگاه مشخص شد و بسیاری باور داشتند که مشکلی پیش آمده است اما به نظر می رسد که این کار با هدفی قبلی انجام شده است. به هر حال اگر دنبال دلیل این کار می گردید، باید همه کاسه و کوزه ها را روی برنامه Games For Windows Live خراب کنید. این سیستم یک سال پیش از عرضه بازی منتشر شد و مایکروسافت در سال 2014 به عمر این سیستم پایان داد:

بازی Grand Theft Auto IV در واقع برای عرضه روی پلتفرم Games For Windows Live ساخته شده بود و حالا که مایکروسافت از این پلتفرم پشتیبانی نمی کند، نمی توان کلیدها و کدهای جدید را برای فروش بازی تولید کرد و نسخه فعلی غیر قابل خریداری است. ما به دنبال گزینه های دیگری برای عرضه GTA IV روی PC هستیم و به زودی اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

این در حالی است که هنوز صفحه فروش بازی روی فروشگاه استیم فعال است و تنها دکمه خرید از این صفحه برداشته شده است. هنوز می توان نسخه های Xbox و PlayStation این بازی را از فروشگاه سونی و مایکروسافت خریداری کرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    سایت بسیار عالی است

    پاسخ دهید