PlayStation 5
یحیی رحیمی

بازی های مولتی پلتفرم بزرگی در انحصار یک ساله کنسول PS5 خواهند بود

یحیی رحیمی 18 مرداد 1399 بدون دیدگاه
767 بازدید

سونی در اواخر عمر کنسول PS4 استراتژی جدیدی در مورد بازی های انحصاری به کار گرفت. چندین بازی مولتی پلتفرم مانند Final Fantasy 7 Remake برای یک سال در انحصار کنسول سونی هستند و پس از پایان این مدت، روی پلتفرم های اکس باکس و پی سی هم منتشر خواهند شد. این استراتژی با PS5 ادامه خواهد یافت و بازی های بیشتری هم به لیست اضافه خواهند شد.

ادیتور ارشد وب سایت Game Informer در پادکست جدید Kinda Funny از برنامه های سونی برای نسل بعدی گفته است. Imran Khan پس از بررسی دلایل انحصار شخصیت اسپایدرمن از بازی Marvel’s Avengers، از برنامه بزرگ سونی برای بازی های انحصار زمانی در نسل تازه کنسول ها گفته است.

خبرهایی وجود دارند و اگر بشنوید سونی در حال پرداخت هزینه برای انحصاری کردن یک سری بازی هاست، غافل گیر خواهید شد. اسم های بزرگی در این لیست وجود دارند و منتظر اعلام آن‌ها توسط سونی هستیم تا واکنش بقیه را ببینیم زیرا که این بازی از جمله عنوان های مولتی پلتفرم به حساب می آیند که کسی فکر انحصار آن‌ها را نمی کند. به هر حال سونی مدت زیادی است روی انحصاری کردن آن‌ها کار می کند و من شخصا از بازی های معرفی نشده شگفت زده نخواهم شد.

عمران خان بازی Marvel’s Avengers را هم یک انحصاری زمانی پلتفرم پلی استیشن عنوان کرده است و ممکن است که منظور او از انصحار، تنها بخشی از تجربه بازی های جدید باشد. سونی و مایکروسافت در طول سالهای گذشته از چنین سیاستی استفاده کرده اند و باید دید چه بازی هایی در لیست انصحار زمانی قرار خواهند گرفت. فعلا اسامی بازی هایی چون Ghostwire: Tokyo و Deathloop را می دانیم که برای مدتی روی PS5 خواهند بود و سپس به دیگر پلتفرم ها اضافه می شوند. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.