Elden-Ring
یحیی رحیمی

سونی بازی Elden Ring را در رویداد Tapei Game Show به نمایش خواهد گذاشت

یحیی رحیمی 20 دی 1398 بدون دیدگاه
471 بازدید

از زمانی که بازی Elden Ring در کنفرانس E3 سال گذشته مایکروسافت معرفی شد، تقریبا هیچ خبری از آن دریافت نکرده ایم و اطلاعات پیرامون آن نیز بسیار جزئی است. تنها می دانیم که نویسنده سری کتاب های بازی تاج و تخت در ویرایش داستان شرکت داشته است و همچنین اینکه بر اساس بازی های قبلی استودیو FromSoftware ساخته شده است.

به نظر می رسد که به زودی اطلاعات کاملی را در مورد بازی Elden Ring دریافت خواهیم کرد. سونی اخیرا لیست بازی هایی که با خود به رویداد Tapei Game Show خواهد آورد را اعلام کرده است. این رویداد ماه آینده در کشور تایوان برگزار خواهد شد و قرار است بازی های مختلفی به نمایش درآیند. در این میان اسم آخرین ساخته میازاکی به نام Elden Ring نیز دیده می شود.

ممکن است که اطلاعات جدیدی از این بازی را دریافت کنیم یا اینکه تنها تریلر کوتاه دیگری مانند آنچه در E3 سال پیش دیدیم را دوباره ببینیم و چیزی دستگیرمان نشود. به هر حال احتمال همه چیز وجود دارد و باید دید که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. سونی قول داده است که بازی هایی مانند Final Fantasy 7 Remake، The Last of Us Part 2 و Nioh 2 و البته چندین بازی دیگر را نیز به نمایش بگذارد. مشخص نیست که شاهد گیم پلی خواهیم بود یا یک تریلر ساده.

فعلا هیچ چیز در مورد بازی Elden Ring قطعی نیست. استودیو تولید کننده بازی چند روز پیش از احتمال عرضه بازی در سال 2020 گفته بود. این موضوع در نامه های تبریک سال نو که برای کاربران فرستاده می شود بیان شده بود. به هر حال Elden Ring از موردانتظارترین بازی های E3 2019 بود و توانست با همان تریلر کوتاه، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. هر چه باشد کار میازاکی شوخی بردار نیست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.