playstation 4 dualshock
یحیی رحیمی

Jim Ryan: تاخیر در عرضه PlayStation 4 در ژاپن اشتباه بزرگی بود

یحیی رحیمی 20 دی 1398 بدون دیدگاه
803 بازدید

کنسول PlayStation 4 برای سونی موفقیت بزرگی بود. تا به حال 106 میلیون نسخه از این کنسول بازی در کنار 1.5 میلیارد بازی به فروش رفته اند. این کنسول توانست اشتباهات PS3 را برطرف کند و نتیجه آن نیز سلطه سونی روی بازار صنعت بازی های ویدیویی بود. به نظر می رسد که در اوج این موفقیت، هنوز جای پیشرفت وجود دارد. اخیرا Jim Ryan که مدیر عامل Sony Interactive Entertainment است، تاخیر در عرضه PS4 در ژاپن را یک اشتباه خوانده است.

Ryan اخیرا مصاحبه ای با نشریه Business Insider Japan داشته است و در مورد تاخیر سه ماهه عرضه PS4 در ژاپن صحبت کرده است. او گفته است که دلایلی برای این کار وجود داشته است اما در آخر گفته است که ایده خوبی نبوده است و باید همان زمانی که کنسول برای دیگر کشورها عرضه شد، منتشر می شد:

jim ryanمن نمی توانم روی زمان بندی انتشار و عرضه در بازارهای دیگر نظر دهم. هرچند که تاخیر سه ماهه عرضه PlayStation 4 در ژاپن، تصمیمی بود که من به شخصا کاملا در جریان آن بودم. دلایل منطقی پشت این تصمیم وجود داشت اما حالا فکر می کنم که این اصلا ایده خوبی ندارد. ما این تصمیم را بعد از رای گیری گرفتیم اما به نظرم گزینه های دیگری نیز وجود داشت که باید بررسی می کردیم.

ژاپن هنوز بازار مهمی برای بازی های ویدیویی به حساب می آید و همچنین کشور مبدا PlayStation؛ از این جهت باید کنسول زودتر از همه جا در این منطقه منتشر می شد. هر چند که بازیکنان این منطقه بیشتر کنسول های دستی را ترجیح می دهند و مشخص نیست که عرضه زودتر PlayStation 4 در این منطقه نتیجه بهتری داشت یا خیر. به هر حال می دانیم که قرار نیست چنین اتفاقی در مورد کنسول PlayStation 5 بیفتد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.