Narcos Rise of the Cartels
یحیی رحیمی

بدترین بازی های 2019 از دیدگاه متاکریتیک: Narcos !

یحیی رحیمی 17 دی 1398 بدون دیدگاه
1,166 بازدید

سال 2019 با تمام اتفاقات ریز و درشت پایان یافت و کمپانی های مختلف نیز آمار و ارقام کلی این سال میلادی را منتشر کردند. شاهد عرضه بازی های مختلفی بودیم و در این عنوان های موفق زیادی را نیز دیدیم. تا به حال چارت های فروش زیادی را دیده ایم و این بار می خواهیم به بدترین بازی های سال 2019 نگاه بیندازیم! متاکریتیک لیست بدترین بازی های سال را منتشر کرده است و برای آگاهی از آن‌ها همراه ما باشید.

در بالای لیست و جایگاه بدترین بازی سال، Eternity: The Last Unicorn قرار دارد. این بازی که روی کنسول PlayStation 4 نقد شده است و امتیاز 36 را کسب کرده است، در واقع یک عنوان نقش آفرینی بر اساس افسانه های های اسکاندیناوی است. زیر این بازی اما یکی از نام امیدکننده ترین بازی های سال قرار دارد. Left Alive در واقع یک عنوان مخفی کاری است که به نوعی یک اسپین آف برای سری From Mission حساب می شود. هر چه باشد با امتیاز 37 در جایگاه دوم قرار گرفته است.

جالب است که بازی WWE 2K20 نیز با توجه به مشکلات فنی بسیار زیادش در این لیست خود را جا کرده است و به نوعی بدترین بازی این سری در سالهای اخیر حساب می شود. نمره 41 برای این عنوان فوق العاده پایین است و دلیل آن نیز تغییر توسعه دهنده بازی است که مشکلات زیادی را برای آن ایجاد کرد. جالب است که نسخه Nintendo Switch بازی FIFA 20 نیز در همین لیست دیده می شود و با امتیاز 41 در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

Narcos: Rise of the Cartels یکی از بازی هایی بود که چند وقت پیش عرضه شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این بازی بر اساس سریال Narcos نتفلیکس ساخته شده است و با امتیاز 46 در جایگاه دهم قرار دارد. می توانید در زیر نگاهی به لیست کامل بیندازید. نظر شما چیست؟

  1. Eternity: The Last Unicorn (PS4) – 36
  2. Left Alive (PS4) – 37
  3. Blades of Time (Switch) – 38
  4. Contra: Rogue Corps (Switch) – 40
  5. Dollhouse (PS4) – 41
  6. WWE 2K20 (PS4) – 43
  7. FIFA 20 Legacy Edition (Switch) – 43
  8. Submersed (PS4) – 44
  9. Generation Zero (PS4) – 45
  10. Narcos: Rise of the Cartels (PC) – 46

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.