kojima-productions
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما در حال مطالعه کتاب های جدید برای شروع پروژه بعدی است

یحیی رحیمی 16 دی 1398 بدون دیدگاه
424 بازدید

بدون شک می توان گفت که میلیون ها نفر منتظر بازی بعدی هیدئو کوجیما هستند و می خواهند هر چه سریعتر در مورد این بازی بدانند و اطلاعاتی کسب کنند. هنوز تازه 2 ماه از عرضه Death Stranding گذشته است و تازه عرضه نسخه PC بازی نیز در تابستان مانده است. به نظر می رسد که کوجیما فعلا به این بازی فکر نمی کند و در حال خواندن و آماده سازی برای بازی بعدی خود است. به نظر می رسد که فعلا او ایده ای برای پروژه بعدی ندارد.

کوجیما اخیرا در توییتر خود از برنامه های جدیدش گفته است. او گفته است که در حال خواندن چندین کتاب مختلف است و این کتاب ها نیز بعضی داستانی و بعضی نیز غیرداستانی هستند. همه اینها به دلیل ایده پردازی برای بازی بعدی اوست. هر چند او اعتراف کرده است که فعلا هیچ چیز توجه ش را جلب نکرده است. او در توییت بعدی خود گفته است که روند ایده پردازی معمولا توسط تحقیقات متعدد و خواندن کتاب های زیاد صورت می گیرد و البته کتاب به عنوان یک بازوی کمکی برای ایده پردازی استفاده می شود:

hideo kojimaمن دارم چند کتاب مختلف برای ایده پردازی مطالعه می کنم( غیرداستانی و علمی). هیچ کدام فعلا توجه من را به خودشان جلب نکرده اند. حالا باید برگردم به اینکه واقعا کتاب بخونم. من معمولا کتاب هایی رو می گردم که به عنوان منبع می توانند استفاده شوند. به فهرستشان نگاه می کنم و البته شانس کمی وجود دارد که یک کتاب بتواند به سوالات من جواب دهد. بهترین شیوه این است که خودم شروع به تحقیق کنم اما اول باید یک سری مسائل جدید را یاد بگیرم.

همان طور که از صحبت های کوجیما مشخص است، او هنوز هیچ ایده ای برای بازی بعدی خود ندارد. مدتی پیش گفته بود که فیلم های ترسناک زیادی را مشاهده کرده است و باید دید در آخر چه آشی برایمان خواهد پخت. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.