Rune-2_Loki
یحیی رحیمی

توسعه اولین آپدیت بازی Rune 2 تایید شد: کدهای بازی در دست توسعه دهنده جدید

یحیی رحیمی 15 دی 1398 بدون دیدگاه
403 بازدید

بعد از مدت ها صبر و تحمل، بازی Rune 2 بالاخره در سال گذشته میلادی عرضه شد. این بازی بر اساس تاریخ و افسانه های اسکاندیناوی ساخته شده است و منتقدان نیز نظرات متنوعی در مورد این بازی دارند. به طور کل بازی روی PC عملکرد خوبی داشت اما در زمینه آپدیت های بعد از انتشار، شاهد یک رخداد ناخوشایند بودیم.

Rune 2 با ادامه تمرکز روی وایکینگ‌ها و پهلوانی‌های آن‌ها، داستانی گرم و جذاب را میان برف و یخ آماده کرده است. همه‌جا رنگ هرج‌ومرج به خود گرفته است و تاریکی را می‌شود در پس تمام دشت‌ها و کوه‌ها دید. این بار آدمی دچار یکی از بدترین دشمنان خود شده است. خدایان برای از بین بردن این دشمن شمارا در نظر گرفته‌اند و برای این کار نیز سلاح‌های قدرتمندی به همراه توانایی و جادو را به شما اهدا کرده‌اند.

بعد از خریداری استودیو Human Head Studios توسط Bethesda، یک جدال عجیب بین ناشر بازی Rune 2 به نام کمپانی Ragnarok با خود بتسدا شروع شد. از سویی بتسدا توسعه دهندگان این بازی را برای کار روی عنوان های دیگر پخش کرد و از سویی Ragnarok نیز به قرارداد خود اشاره می کرد که باید تا مدت مشخصی بعد از عرضه بازی، پشتیبانی کامل توسط توسعه دهنده ارایه شود.

به نظر می رسد که همه این مشکلات در حال حل شدن هستند و اولین آپدیت بازی Rune 2 در دست ساخت قرار گرفته است. تیم توسعه جدید Ragnarok یک اعلامیه در مورد آپدیت های بعد از انتشار بازی منتشر کرده است و اعلام کرده است که کدهای اصلی بازی را به دست آورده است.

فعلا از جزئیات این امر خبری نداریم اما حالا می توان روی توسعه اولین آپدیت بازی کار کرد. خود بازی اصلی نیز مشکلات زیادی در زمینه نبردها داشت که باید در اولین فرصت رفع شوند. با این حساب، مشکلات به زودی و در آپدیت جدید رفع خواهند شد.

بازی Rune 2 به صورت انحصاری روی PC در دسترس است و می توان آن را از Epic Games Store دریافت کرد. نسخه استیم این بازی نیز در سال 2020 عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.