دانلود بازی RUNE II برای PC
دانلود بازی RUNE II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rune II Decapitation Edition برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1398 22 دیدگاه
16,930 بازدید

دانلود بازی Rune II Decapitation Edition برای کامپیوتر

سرزمین اسکاندیناوی زیر برف و سرمای سوزنده خود، موجی از گرمی خدایان را پنهان کرده است. این سرزمینی است که مردمانش در پس بادهای شمالگان و سرمای قطب شمال، مدام به دنبال خدایانی بوده‌اند که از پس این زندگی سخت برآیند. افسانه‌های مردم اسکاندیناوی مدت‌هاست که موردتوجه سینماگران و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی قرارگرفته است. استودیو Human Head Studios مدتی پیش سری بازی Rune را با تکیه‌بر همین افسانه‌ها و محیط سرد و بی‌رحم ساخت و توانست افراد زیادی را شیفته بازی کند. حالا در Rune II خدایان به ازل رسیده‌اند و 9 امپراتوری بزرگ در چنگال یخ و آتش قرارگرفته است. این نبردی است با هیولاهای عظیم و گروه‌هایی که هرکدام شمشیر به دست دنبال کسب قدرت و به دست گرفتن این منطقه بزرگ هستند.

Rune II با ادامه تمرکز روی وایکینگ‌ها و پهلوانی‌های آن‌ها، داستانی گرم و جذاب را میان برف و یخ آماده کرده است. همه‌جا رنگ هرج‌ومرج به خود گرفته است و تاریکی را می‌شود در پس تمام دشت‌ها و کوه‌ها دید. این بار آدمی دچار یکی از بدترین دشمنان خود شده است. خدایان برای از بین بردن این دشمن شمارا در نظر گرفته‌اند و برای این کار نیز سلاح‌های قدرتمندی به همراه توانایی و جادو را به شما اهدا کرده‌اند. مأموریت شما بسیار ساده است: تنه باید شخصیت شرور Loki را نابودی کنید و آنگاه دنیا از دست نیروهای شر نجات خواهد پیدا کرد. این مأموریت در نگاه اول بسیار ساده است اما هر چه پیش می‌روید، چالش‌های مهیب آن را باپوست و استخوان خود درک خواهید کرد. لازم است که سربازان متعددی را به خاک و خون بکشانید و البته هیولاها نیز چپ و راست پیدا می‌شوند و تنها به ضربه‌ای شمارا به آن دنیا می‌فرستند. ای مبارز بیدار شو و اسکاندیناوی را از این حال به همزن‌ها نجات بده.

Rune II نبردی آتش و یخ در سرزمین فلاکت‌زده اسکاندیناوی است. بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت‌های زیادی داشته است و جلوه‌های بصری بازی نیز دلنواز و جذاب هستند. از نکات جدید بازی می‌توان به انتخاب خدای موردنظر اشاره کرد و جالب است که هرکدام از آن‌ها یک قدرت خاص را به شما اعطا خواهند کرد. ممکن است یکی بعد از مردن شمارا زنده کند و دیگری فوت‌وفن مبارزه را یادتان دهد. از میان جنگل‌های انبوه و کوهستان‌های برفی بگذرید و نشان دهید که مبارز واقعی کیست. این جدالی مرگ‌بار برای ثابت کردن خود به خدایان است. آیا دوباره رنگ صلح به Midgard بر خواهد گشت؟ آیا شما همان مبارز نوید داده‌شده در تاریخ هستید؟ اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به The Surge 2 و Mordhau نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Rune II Decapitation Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, & Windows 10
Processor: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 760 / AMD Radeon HD 7850
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, & Windows 10
Processor: Intel Core i5-4590 / AMD A-10
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 470
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It was foretold that during Ragnarok, the gods would fall and the nine realms would be consumed by frost and fire… but it is not what happened. The gods did not perish. Instead, for seven terrible years, giants, beasts, and the undead have ravaged the realms while the gods inexplicably withheld their protection. Immersed in darkness and chaos, mankind’s own world of Midgard lies captive in the cruel grasp of maniacal Loki. As a hardened Viking warrior, RUNE II players will align with their chosen god as they pillage villages for powerful weapons and armor, complete quests for their deity and receive blessings of strength and magic. Your quest is simple – destroy Loki, but you needn’t do it alone. Team up with your Viking allies to gain the benefits of shared experience and the strength that only comes in numbers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه
  • Avatar

    Iran97

    مهمان

    سلام
    لطف کنید لینک صفحه مربوط به نسخه ۱ این بازی رو قرار بدید که دانلود کنم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    payam

    مهمان

    سلام.این بازی نیاز به اینترنت داره یا آفلاینه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به payam

      پشتیبانی

      سلام
      کرک شده و آفلاین است

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه