call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

حالت Grind از Call of Duty: Ghosts به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شد

یحیی رحیمی 15 دی 1398 بدون دیدگاه
648 بازدید

استودیو Infinity Ward یک مود جدید را اخیرا به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه کرده است. این مود البته برای طرفداران قدیمی بازی نام آشناست و جدید نیست. مود Grind برای اولین بار در سال 2013 و زمان عرضه بازی Call of Duty: Ghost اضافه شد و به نوعی ترکیبی از Kill Confirmed و Hardpoint بود. این مود شما را مجبور می کرد که تگ سگ های مختلفی را از دشمنان روی زمین افتاده جمع آوری کنید و آن‌ها را به مکان خاصی ببرید تا امتیاز بگیرید.

این مود به شما اجازه می داد تا داگ تگ هم تیمی های خود را نیز قبل از کشته شدن به دست آورد. می توان هر تعداد تگ که مایل بود را جمع آوری کرد اما هنگام حرکت شما به عنوان هدف بزرگی در نظر گرفته خواهید شد و جانتان در خطر خواهد بود. همین باعث خواهد شد که هر آنچه جمع کرده اید، حالا دست دشمن بیفتد و این خود به نوعی دو باخت برای تیم حساب می شود.

ممکن است فکر کنید که این به اندازه کافی خونین و هیجان انگیز نیست اما باید گفت که مکانی که شما باید به همراه این برچسب ها به آن برسید، برای هر دو تیم ثابت است و همین باعث می شود که درگیری بزرگی رخ دهد و به نوعی آخرین تلاش ها برای بردن بازی صحنه های جذابی ایجاد خواهد کرد. موفقیت دراین مود کار آسانی نیست و باید بسیار هوشمندانه و با استراتژی عمل کرد.

برای راهنمایی پیشنهاد می کنیم که از SMG استفاده کنید زیرا که در نبردهای نزدیک بیشتر به دردتان خواهد خورد. همچنین سریع بودن نیز اهمیت زیادی در این مود دارد. اسنایپرها می توانند پوشش خوبی داشته باشند و در نتیجه اگر تیم مقابل اسنایپر دارد، هدف اول شما دقیقا همین فرد باشد. در مود Grind کسب امتیاز از کشتن اهمیت زیادی دارد، پس هر طور شده جان سالم به در ببرید.

تا به حال مودهای زیادی به Call of Duty: Modern Warfare اضافه شده است. تجربه Grind را به هیچ وجه از دست ندهید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.