دانلود بازی Two Worlds II HD Shattered Embrace برای PC
دانلود بازی Two Worlds II HD Shattered Embrace برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Two Worlds II HD Shattered Embrace برای PC

پارسی گیم 7 دی 1398 1 دیدگاه
7,093 بازدید

دانلود بازی Two Worlds II HD Shattered Embrace برای کامپیوتر

بعد از افول خدای آتش این پادشاه تاریکی بود که فرصت را غنیمت شمرد و به دنبال به هم زدن المان‌های طبیعت افتاد. جادوی سیاه به زمین می‌رسد تا این فضای خالی را پر کند اما از سوی دیگر نیروهای آتش نمی‌توانند پیشروی تاریکی را ببینید و برای همین جدالی بزرگ میان خیر و شر درمی‌گیرد و همه این‌ها برای کسب قدرت و برهم زدن تعادل دنیاست. استودیو Reality Pump Studios بعد از عرضه نسخه اول بازی Two Worlds دست‌به‌کار جدیدی زد و Two World II را باهدف برطرف کردن اشتباهات نسخه اول عرضه کرد. این بازی با تکیه‌بر داستانی فوق‌العاده و فانتزی درصدد فتح قله‌های موفقیت است و برای همین دیرینه‌ترین جدال بشریت را زنده کرده است. خیر و شر روی اسب‌های خود می‌تازند و کسی نمی‌داند دنیا سمت کدام می‌رود. اخیراً بسته الحاقی Two Worlds II HD Shattered Embrace منتشرشده است که داستان را به فراتر از مرزهای اصلی بازی می‌برد.

بازی Two Worlds II HD Shattered Embrace دقیقاً بعد از اتفاقات نسخه اصلی روایت می‌شود. شما و دیگر همکارانتان بعد از واقعه‌ای عجیب به‌یک‌باره روی یک جزیره زنده می‌شوید و تازه سورپرایز اصلی زمانی است که الف‌ها رازی از گذشته را برای شما برملا می‌کنند. بازهم سروکله شیطان پیداشده است و نیروهای شیطانی با حمله به این جزیره می‌خواهند تعادل میان قوا را به هم بریزند و نژادهای مختلف را نیست و نابود کنند. شما و دوستانتان مسئولیت بزرگی روی دوش خوددارید و باید در این پادشاهی بزرگ به دنبال حقیقت میان الف‌ها بگردید. روابط میان انسان و دیگر نژادها به‌هم‌ریخته است و همه‌چیز مزه تلخی می‌دهد. بخش اصلی مأموریت‌ها به مبارزه با دشمنان اختصاص‌یافته و دشمنان فراوان با ظاهر و قدرت‌های متفاوتی در طول بازی روبروی شما قرار خواهند گرفت. سیستم مبارزه بازی بسیار ساده است و برای حمله کردن فقط باید یک کلید را به‌صورت پیاپی فشار دهید. رمز موفقیت در مبارزات فشردن سریع دکمه حمله و اجازه دفاع ندادن به دشمن است. علاوه بر مأموریت‌های اصلی تعداد بسیار زیادی مأموریت جانبی وجود دارد که کیفیت برخی از آن‌ها از مأموریت‌های اصلی نیز بیشتر بوده و انجام این مأموریت‌ها یکی از دلایل اصلی اشتیاق شما به ادامه بازی خواهد بود.

ساعت‌ها گیم پلی باعرضه Two Worlds II HD Shattered Embrace به بازی اضافه‌شده است و همچنین بیش از 100 سلاح جدید نیز برای حمله به دشمنان آماده استفاده است. علاوه بر این‌ها مکان‌های جدید و البته بیش از 75 دقیقه موسیقی تازه نیز پیش روی شماست و لذت بازی را دوچندان می‌کند. سراسر تاریخ بشری پر از جنگ است و این بار نیز در میانه جنگی بی‌پایان گیر افتاده‌اید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، نگاهی به Divinity II و Dragon Age: Inquisition بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Two Worlds II HD Shattered Embrace با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Vista, XP
Processor: 1.7 Ghz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX 8.1 level Graphics Card (requires support for SSE)
Storage: 6500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

1998. HALF-LIFE sends a shock through the game industry with its combination of pounding action and continuous, immersive storytelling. Valve’s debut title wins more than 50 game-of-the-year awards on its way to being named “Best PC Game Ever” by PC Gamer, and launches a franchise with more than eight million retail units sold worldwide. NOW. By taking the suspense, challenge and visceral charge of the original, and adding startling new realism and responsiveness, Half-Life 2 opens the door to a world where the player’s presence affects everything around him, from the physical environment to the behaviors even the emotions of both friends and enemies. The player again picks up the crowbar of research scientist Gordon Freeman, who finds himself on an alien-infested Earth being picked to the bone, its resources depleted, its populace dwindling. Freeman is thrust into the unenviable role of rescuing the world from the wrong he unleashed back at Black Mesa. And a lot of people he cares about are counting on him.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    لطفا سی دی کی بازی هم بفرمایید ؟؟؟ وسط بازی سی دی کی میخواد برای ادامه مراحل بازی در حالت افلاین!!! cd KEy

    پاسخ دهید