یحیی رحیمی

بانجی پیرامون Destiny 3: باید کمی بیشتر صبر کنیم

یحیی رحیمی 4 دی 1398 بدون دیدگاه
464 بازدید

استودیو Bungie حالا تنها مالک رسمی فرانچایز Destiny است و تنها اوست که در مورد آینده بازی تصمیم می گیرد. طرفداران بازی باید از این موضوع خوشحال باشند زیرا که این استودیو خودش بهتر از همه می داند چه کار کند اما اگر به دنبال قدم بزرگ بعدی هستید، باید بگوییم که کمی بیشتر از همیشه باید صبر کنیم.

مدیر روابط عمومی استودیو به نام David Dague در گفتگوی جدید خود پیرامون پروژه های مختلف استودیو Bungie صحبت کرده است. او گفته است که این استودیو فعلا روی تولید محتوا برای بازی Destiny 2 تمرکز کرده است و تا سال بعد می خواهد همین روند را ادامه دهد. قرار است که محتوای فوق العاده جالبی در اختیار بازیکنان قرار گیرد. اما در مورد بازی Destiny 3 بگوییم که برای کسب اطلاعات بیشتر از آن باید کمی بیشتر از همیشه صبر کنیم:

من هیچ معرفی و اعلامیه بزرگی در مورد قدم های روشن بعدی مان پیرامون این فرانچایز ندارم. در حال حاضر تعهد و توجه ما به ساخت فصل های جدید برای بازی فعلی است و می خواهیم تا سال آینده یک داستان فوق العاده ایجاد کنیم که کاربران را مشغول و سرگرم خود نگه دارد. من سوالی که شما می پرسید را متوجه می شوم و قطعا این یکی از جالب ترین هایش است. خبرهای باحال زیادی برای گفتن داریم اما باید بگویم که نیاز به صبر بیشتری نسبت به قبل دارید.

گزارش های مختلف نشان از معرفی بازی Destiny 3 در سال 2020 می دهند و باید دید که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. فعلا بازی Destiny 2 در روند کار قرار دارد و شاهد آپدیت های هفتگی و فصل های فوق العاده ای از این بازی هستیم. به هر حال شایعات پیرامون این فرانچایز زیاد است اما نمی توان به همه آن‌ها اعتماد کرد. نظر شما در مورد آینده فرانچایز Destiny چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.