witcher-3
یحیی رحیمی

CD Projekt حق استفاده از The Witcher را تمدید کرد: آیا The Witcher 4 درراه است؟

یحیی رحیمی 2 دی 1398 بدون دیدگاه
642 بازدید

استودیو CD Projekt RED ممکن است که دیگر کارش را با شخصیت گرالت از ریویا با The Witcher 3 پایان برده باشد اما این استودیو به شدت دنبال برگشت به دنیای این بازی ویدیویی است و بارها نیز در قبل همین را گفته اند. حالا استودیوی لهستانی قرارداد جدیدی را با Andrzej Sapkowski، نویسنده سری رمان های The Witcher، به ثبت رسانده است و حق استفاده از عنوان The Witcher را تمدید کرده است.

این استودیو اخیرا اعلام کرده بود که روابط خود را با این نویسنده مشهور محکم کرده است. Andrzej تا به حال در مورد عنوان The Witcher صحبت زیادی نکرده است و معمولا در مصاحبه هایش نیز نارضایتی خود را از بازی نشان داده است. اما به هر حال داستان نوشته شده او بازی فوق العاده برای ما ساخته است. قرار نیست که مفاد قرارداد جدید منتشر شود اما بر اساس گفته ها، هر دو سوی ماجرا از این قرارداد راضی هستند و چارچوبی مناسب برای همکاری های بعدی ایجاد شده است. این موضوع می تواند به تولید بازی های جدید بینجامد.

همین خبر باعث شده است که شایعات پیرامون ساخت بازی The Witcher 4 بالا بگیرد اما همه اینها در حد یک شایعه بسیار ضعیف است. این نویسنده مدتی پیش درخواست تجدید نظر در قرارداد قدیمی خود را داشت و به نظر می رسد که این کار به منظور افزایش حق او از بازی است. به هر حال فعلا حق استفاده از The Witcher به استودیو CD Projekt RED تعلق دارد و هر گونه چاپ کتاب، کمیک و ساخت فیلم و بازی باید با صلاح دید این استودیو انجام شود.

The Witcher 3 عملا داستان بازی را به پایان رساند و در صورت ساخت نسخه بعدی نیز ممکن است شخصیت جدیدی را شاهد باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا نسخه بعدی در راه است؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.