یحیی رحیمی

Telltale Games به ساخت بازی های اپیزودیک پایان داد؛ فرهنگ کاری عوض می شود

یحیی رحیمی 1 دی 1398 بدون دیدگاه
377 بازدید

کمپانی Telltale Games مدتی پیش تحت حمایت مالی کمپانی دیگری قرار گرفت و همین باعث شد که یک سری قوانین و مقرارت این شرکت بازی سازی تغییر یابد. به نظر می رسد که بیشتر از اینها در استودیو بازی تغییر کرده است و این شامل پرسنل و همچنین روش توسعه بازی نیز می شود. جدا از اینها تصمیم به تغییر مدل عرضه بازی ها نیز گرفته شده است و قرار است تغییراتی در این مورد ایجاد شود.

مدیر عامل Telltale Games به نام Jamie Ottilie اخیرا در گفتگوی خود از بازی های آینده خود گفته اند و قرار است که فرمت اپیزودیک و قسمت محور انتشار بازی ها تغییر یابد. اگر دقت کنید تمام بازی های این استودیو در یک سری قسمت های جداگانه عرضه می شوند که هر دفعه برای تجربه آن‌ها باید پولی پرداخت کرد. هر چند که در آخر و بعد از پایان یافتن انتشار تمام قسمت های مختلف بازی، می توان نسخه کامل را تهیه کرد و این نسخه شامل تمام قسمت های مختلف بازی خواهد بود:

ما داستان هایی اپیزودیک می سازیم اما اینکه چطور بازی ها منتشر شوند مشخص نشده است. من فکر می کنم که هدف مشخص ما این است که دیگر بازی ها را به صورت قسمت محور نسازیم. اگر بخواهیم یک بازی را در فصل ها و قسمت های مختلف عرضه کنیم، همه آن‌ها قبل از عرضه قسمت اول بازی آماده انتشار خواهد بود.

او همچنین در ادامه گفته است که می خواهد فرهنگ کاری استودیو را تغییر دهد و فشار حال حاضر جواب خوبی برای استودیو نداده است:

ما در حال بررسی روش های مختلف هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که یک محیط کاری ثابت و بدون فشار را داریم. ما می خواهیم این موضوع را به فرهنگ کاری خود اضافه کنیم. البته که ما باید ادامه دهیم ما نمی توانیم جلوی صحبت منتقدان را بگیریم. واقعیت این است که ما یک کمپانی هستیم که سرمایه گذاران و مدیریت مختلفی دارد و همچنین ساختار متفاوتی در بازار امروز.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.