The-Walking-Dead-The-Final-Season-Episode-3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار The Walking Dead: The Telltale Definitive Series اعلام شد

یحیی رحیمی 30 فروردین 1398 بدون دیدگاه
815 بازدید

احتمالا قسمت های مختلف بازی The Walking Dead را تجربه کرده باشید. این بازی ابتدا توسط استدیو Telltale Games توسعه یافت و بعد از ورشکستگی این استدیو، Skybound Games بود که دست به کار شد و توسعه آن را جلو برد. Skybound امروز اعلام کرد که The Walking Dead: The Telltale Definitive Series در ماه سپتامبر برای کنسول های Xbox One، PS4 و البته PC از طریق Epic Games Store عرضه خواهد شد.

The Walking Dead: The Telltale Definitive Series مجموعه ای از تمام قسمت های منتشر شده بازی خواهد بود و همچنین چندین به روز رسانی را نیز شاهد هستیم. برای نمونه پیشرفت های گرافیکی منتظر ما هستند و همچنین ویژگی های جالبی نیز همراه این نسخه هستند. بازی به صورت فیزیکی نیز در فروشگاه Skyound نیز به فروش می رسد.

جزئیات نسخه های مختلف بازی نیز به شرح زیر است:

  • Protector Pack: این نسخه 100 دلار قیمت دارد و دارای یک تی شرت با عبارت School for Troubled Youth، سنجاق های Clementine و Lee، کلاه کپ Kenny، عروسک Clementine و Disco Broccoli Plush.
  • Guardian Pack: این نسخه 250 دلار قیمت دارد و یک جعبه همراه آن است که امضاهای اعضای تیم Not Bitten با رنگ طلایی داخل آن قرار دارد و همچنین تمامی آیتم های نسخه قبلی به اضافه مجسمه های دو شخصیت اصلی و البته کتاب کمیک این بازی نیز همراه این نسخه خواهد بود.
  • Signature Pack: این نسخه 350 دلار قیمت دارد و جعبه استامپ شده مخصوصی به همراه دارد. این جعبه دارای امضای تمامی اعضای Still Not Bitten و همچنین صدا پیشه سری The Walking Dead به نام Robert Kirkman است. تمامی آیتم های نسخه قبلی نیز همراه آن است و البته فقط 100 عدد از آن‌ها موجود است و دست بجنبانید.

گفتنی است که نسخه Signature بازی The Walking Dead: The Telltale Definitive Series تمام شده است و فقط دو نسخه دیگر موجود است. بازی های زیادی از فرانچایز مردگان متحرک ساخته شده است اما هیچ کدام از آن‌ها به دقت و جذابیت نسخه Telltale نبوده اند و اگر تا به حال بازی را تجربه نکرده اید، سپتامبر فرصت خوبی است که بالاخره این بازی را تجربه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.