Call-of-Duty-Modern-Warfare-
یحیی رحیمی

رکوردهای عجیب Modern Warfare: فروش یک‌میلیاردی و بزرگ‌ترین مولتی پلیر تابه‌حال

یحیی رحیمی 29 آذر 1398 بدون دیدگاه
567 بازدید

فرانچایزهای بزرگی تا به حال ظهور کرده اند و خود را به بالای چارت های فروش رسانده اند اما دیگر اسمی از آن‌ها باقی نمانده است. در این میان Call of Duty توانسته در صدر جدول بماند و با هر نسخه به محبوبیت خود اضافه کند. همه می دانند که Call of Duty محبوب است و انتشار سالانه آن نیز تاثیر زیادی در جهت دادن به باور بازار داشته است. Activision سود زیادی از این بازی کسب می کند و اگر می خواهید بدانید با عرضه Call of Duty: Modern Warfare تا به حال چه اندازه پول به جیب این کمپانی رفته است، با ما همراه باشید.

Activision یک کنفرانس خبری در مورد جدیدترین آمار و ارقام بازی Call of Duty: Modern Warfare برگزار کرده است و در حین آن از فروش 1 میلیارد دلاری این بازی در بازارهای جهانی گفته است. این اتفاق در طول 2 ماه افتاده است و با رقم بسیار بزرگی سر و کار داریم. علاوه بر اینها این بازی تا به حال بیشتر از تمام نسخه های پیشین خود بازی شده است.

از ماه اکتبر که زمان عرضه بازی بود، بازیکنان تا به حال 500 میلیون ساعت در بخش مولتی پلیر آن بازی کرده اند و به طور کلی 300 میلیون بازی انجام شده است که رقم شگفت آوری است. همین باعث شده است که بازی به فروش 1 میلیارد دلاری برسد. بازی Call of Duty: Modern Warfare اولین نسخه از بازی است که فرا پلتفرمی است و همچنین مدل سیزن پس را نیز کنار کذاشته است.

مدیر کل برند Call of Duty در این کنفرانس نتوانست هیجان خود را پنهان کند و در این مورد گفت:

جنب و جوش و هیجان پیرامون بازی Call of Duty: Modern Warfare از روز اول فوق العاده بود. بازیکنان حالا زمان فوق العاده ای را سپری می کنند و در بالاترین حد تجربه مولتی پلیر تا به حال قرار دارند. همچنین میزان ساعات بازی شده روی کنسول نیز بالا رفته است و این فوق العاده است که می بینیم تلاش های ما جواب داده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر روی کنسول های نسل هشتم و PC در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.