Resident-Evil-3
یحیی رحیمی

مشخصات سیستم حداقل برای اجرای Resident Evil 3 Remake اعلام شد

یحیی رحیمی 28 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,736 بازدید

چند روز پیش در حین پخش جدیدترین اپیزود برنامه State of Play سونی شاهد معرفی بازی بزرگی بودیم. این Resident Evil 3 Remake بود که همه ما را به هیجان وا داشت و تریلر معرفی آن جان دوباره ای به ما بخشید. بازسازی نسخه دوم این بازی در نهایت موفقیت بزرگی کسب کرد و همین Capcom را واداشت که نسخه سوم را نیز بازسازی کند. شایعات در چند ماه اخیر از سر و کولمان بالا می رفتند و بالاخره بازی معرفی شد حالا امروز مشخصات سیستم حداقل برای اجرای این بازی روی PC اعلام شده است.

اگر نگاهی به صفحه استیم بازی Resident Evil 3 Remake بیندازید خواهید دید که بخش مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای بازی آپدیت شده است. این مشخصات بسیار نزدیک به Resident Evil 2 هستند و برای همین اگر توانسته اید آن بازی را اجرا کنید این یکی را نیز می توانید. برای این کار کافی است یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX760 یا AMD Radeon R7 260x به همراه پردازنده Intel Core i5-4460 را داشته باشید و البته 8 گیگابایت رم نیز مورد نیاز است. متاسفانه هنوز مشخصات سیستم پیشنهادی اعلام نشده است و در صورت اعلام، آن را به گوش شما خواهیم رساند.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM
DirectX: Version 11

بازی Resident Evil 3 Remake نسبت به نسخه اولیه خود پیشرفت های زیادی داشته است. می توان بازی را با کیفیت بسیار بالایی تجربه کرد و جالب است که حتی توسعه دهندگان محتوای جدیدتری نیز به آن اضافه کرده اند و یک سری شخصیت های جدید نیز در بطن بازی به کار رفته است. این بازی روز 3 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.