windows 7
یحیی رحیمی

پشتیبانی از ویندوز 7 ماه ژانویه به پایان می رسد: هر چه زودتر آپدیت کنید!

یحیی رحیمی 25 آذر 1398 بدون دیدگاه
519 بازدید

کاربران ویندوز 7 دقت کنید! اگر تا به حال به هشدارهای مختلف مایکروسافت در مورد آپدیت به ویندوز 10 دقت نکرده اید، باید بگوییم که ردموندی ها این دفعه کاملا محترمانه با یک اعلان دوستانه به شما یادآوری کرده اند که هر چند زودتر این کار را انجام دهید زیرا که در این صورت پشتیبانی از ویندوز به پایان می رسد و بعد از آن ممکن است ویروس ها امان از شما ببرند.

در ماه های گذشته چندین دفعه این پیام برای کاربران ارسال شده است. کاربران ویندوز 7 قطعا با این اعلان آشنا هستند و ممکن است بسیاری نیز روی یادم بنداز کلیک کرده باشند. به هر حال هر چه به تاریخ پایان یافتن پشتیبانی از ویندوز 7 نزدیک می شویم، پیام های بیشتری نیز دریافت خواهید کرد زیرا که مایکروسافت تلاش خود را برای راضی کردن شما به مهاجرت بیشتر کرده است و دیگر سخت است که از کنار این پیشنهاد بگذرید.

ویندوز 10 در حال حاضر بیشترین تعداد نصب را دارد و بیلدهای جدید آن فوق العاده پایدار هستند و مشکل خاصی مشاهده نخواهید کرد. به هر حال مایکروسافت به فرستادن اعلان های خود ادامه خواهد داد تا اینکه واقعا شما دل از ویندوز 7 بکنید. فرستادن یک سری پاپ آپ ممکن است باعث شود که حملات فیشینگ نیز با همین رویه انجام شود و برای همین اطمینان حاصل کنید که لینک واقع در اعلان شما را به صفحه Microsoft.com/windows7 می رساند.

win 7

مایکروسافت در این مورد گفته است که قرار بود 10 سال پشتیبانی از ویندوز 10 به عمل آید و این تاریخ روز 14 ژانویه 2020 تمام خواهد شد و این کمپانی به دنبال فرصت های سرمایه گذاری جدیدی خواهد رفت. بعد از 14 ژانویه دیگر خبری از آپدیت نخواهد بود و دیگر هر حفره ای که باشد همان طور خواهد ماند و ممکن است ویندوز 10 بهشت هکرها شود. بسیاری از کاربران ایرانی نیز از این نسخه استفاده می کنند و پیشنهاد ما این است که ویندوز 10 نصب کنند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.