ps4-xbox-one-switch
یحیی رحیمی

سونی، مایکروسافت و نینتندو در نامه‌ای به حکومت آمریکا با تعرفه روی تجارت با چین مخالفت کردند

یحیی رحیمی 7 تیر 1398 بدون دیدگاه
537 بازدید

مدتی است که وب سایت ها خبری و تلویزیون مدام از جنگ اقتصادی آمریکا و چین خبر می دهند و این دو کشور روابط جالبی با هم ندارند. آمریکا هواوی را تحریم کرده است و از سویی نیز روی کالاهای چینی تعرفه هایی قرار داده است و تجارت با چین را سخت تر کرده است. دلیل این مناقشات از هدف این وب سایت خارج است و می خواهیم تاثیر این جنگ اقتصادی روی صنعت بازی های ویدیویی را بررسی کنیم که به نظر سونی، مایکروسافت و نینتندو را عصبانی کرده است.

در ماه آوریل بود که گزارش هایی در مورد تاخیر تعرفه های آمریکا روی صنعت بازی های ویدیویی و تجارت کنسول های بازی شنیده شد. حالا هر سه تولید کننده مطرح کنسول های بازی دست به دست هم داده اند و با این تعرفه های جدید مخالف کرده اند. سونی، مایکروسافت و نینتندو اخیرا نامه ای به دفتر نماینده بخش تجارت ایالات متحده آمریکا، از تعرفه های جدید گلایه کرده اند و درخواست تجدید نظر دارند.

در حال حاضر تعرفه ها اعمال شده اند و به نظر تعرفه های جدیدی در راه هستند که مستقیما روی صنعت بازی های ویدیویی تاثیر دارند و همین صدای تولید کنندگان کنسول های بازی را درآورده است. برای فهمیدن در مورد جنگ اقتصادی بین چین و آمریکا، می توانید به وب سایت های خبری سر بزنید. تعرفه ها تاثیر زیادی روی تعداد مشتریان نداشته است و همچنین نینتندو نیز اعلام کرده است که خط تولید خود را از چین به کشورهای جنوب شرقی آسیا منتقل کرده است.

سونی و مایکروسافت نیز برنامه هایی برای تولید نسل بعدی کنسول های خود دارند و همان طور که می دانید، خط تولید این کمپانی ها در کشور چین قرار دارد و ممکن است آن‌ها نیز مجبور به تغییر آن شوند. این موضوع می تواند تاثیر زیادی روی صنعت بازی داشته باشد و حتی ممکن است قیمت ها را بالا ببرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.