دانلود بازی Mosaic برای PC
دانلود بازی Mosaic برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mosaic برای PC

پارسی گیم 24 آذر 1398 1 دیدگاه
19,890 بازدید

دانلود بازی Mosaic برای کامپیوتر

دنیای آینده را انزوای انسان نامیده‌اند. جایی که دیگر فناوری ما را به گوشه‌ای می‌کشاند و روحیه جمعی ما را می‌کشد. همانی که سال‌هاست باعث بقای ما شده است و حالا هر کس در گوشه‌ای تنهایی می‌کشد و نمی‌داند که انزوا چیست. استودیو Krillbite Studio که همیشه دستی در ساخت بازی‌های تاریک و عمیق داستانی داشته است، این بار با عنوانی فوق‌العاده و دست‌پر برگشته است. از ترس دنیای کودکی تا خاطرات تنهایی یک انسان بالغ و روزمرگی آزاردهنده در قالب بازی Mosaic خود را نشان داده است. شما در سرزمینی هیولاوار اسیر یک زندگی تکراری و تاریک و تنها شده‌اید. شهری که هرروز در حال گسترش است اما سردتر و بی‌روح‌تر تا جایی که دیگر انزوا آرام همه را به هیولاهایی بی شاخ و دم تبدیل کرده است.

Mosaic را باید مدیرعامل‌ها و سیاست‌مداران بازی کنند. این‌یک ابزار سیاسی قدرتمند است که جامعه را در مسیر تبدیل به یک توده خاکستری و بی‌روح نشان می‌دهد. تابه‌حال این‌طور بوده که داخل یک جعبه هل داده شوید و افرادی نیز دوروبر شما باشند که هیچ‌کدام حرف‌هایتان را متوجه نشوند؟ به نظر همه‌چیز عادی است اما تنهایی بزرگ‌ترین آزاری است که آدمی می‌تواند در این دنیا ببیند. Mosaic به شما کمک می‌کند تا واقعاً تصویر تاریک پشت دنیا را ببینید. شما به‌عنوان یک شخصیت اصلی ساکت و کند بیشتر وقت خود را به قدم زدن و چک کردن گوشی همراهتان خواهید گذارند. هرروز چرخه‌ای تکراری مانند بیدار شدن از خواب و مسواک زدن دندان‌هایتان را خواهید چشید و کم‌کم این تکرار و بی‌حوصلگی را خواهید چشید. می‌دانید که باید پول اجاره را بدهید اما پولی در جیب ندارید و کم‌کم در موسیقی زیبا و دنیای تاریک آن غرق خواهید شد. Mosaic رنج آدم بودن در دنیای خاکستری و منزوی پیرامونمان است.

شما هیچ حس و معنی را پشت زندگی خود درک نخواهید کرد تا اینکه یک روز اتفاقات عجیبی می‌افتد و به‌یک‌باره روند زندگی نیز تغییر می‌یابد. Mosaic یک تجربه تاریک و سورئال است که جامعه شهری منزوی را نشان می‌دهد و اینکه کم‌کم انسان به سمت تبدیل به یک ماشین بزرگ می‌رود و تو نمی‌توانی آن را درک کنی. استودیوی که Among the Sleep را ساخته است حالا اوج هنر خود را در Mosaic نشان داده است. تجربه‌ای 5 ساعته پیش روی شماست که هر چه کلیشه در ذهنتان است را می‌شکند. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Lost Ember و Journey بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Mosaic با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel i3 3220 / AMD Phenom II x4 970
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 465 / ATI Radeon HD 5700
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 6600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 960 / AMD Radeon R9 380
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mosaic is a narrative driven modern adventure game with a story that lasts about 3-5 hours. You live a monotonous and repetitive lonely life in a cold overpopulated ever-expanding city. The phone is distracting you with meaningless notifications as you move through anonymous crowds on your way to work at a megacorporation where yet another long day with overtime awaits. You have no real sense of meaning – until one crucial day, when strange things start to happen on your commute to work and everything changes. Mosaic is a dark surrealistic and atmospheric adventure game about urban isolation and the dread of being a piece in a giant machinery you can’t understand. From the creators of Among the Sleep, Krillbite Studio is going from horrors of childhood to the dreadful lonely adult life.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mahdiii

    مهمان

    درکل گیم پلی جذابی نداشت،
    شایدم با سلیقه ی من سازگار نبود،
    البته من کلا بیست دقیقه شو بازی کردم.
    با این حال از بازی little nightmares و Inside که تقریبا شبیه به این بازی هست، بسیار لذت بردم.
    ممنون میشم از دوستان پشتیبانی سایت که اگر بازی شبیه به این دو تا بازی میشناسین معرفی کنین!
    دمتون گرم

    پاسخ دهید