دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 5 برای PC
دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 5 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 5 برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1398 2 دیدگاه
6,979 بازدید

دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 5 برای کامپیوتر

سال 2008 بود که سروکله یک عنوان عجیب به نام Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars پیدا شد. آن زمان همه ایده ترکیب فوتبال و اتومبیل‌رانی را به سخره گرفتند و منتقدان نیز حسابی بازی را کوبیدند. استودیو Psyonix اما بیکار ننشست و بعد از مدتی با Rocket League به بازارها برگشت. این بازی همه را دیوانه خود کرد. یک سری ماشین‌های مسابقه پرسرعت که دنبال توپ بزرگی گاز می‌دهند و هدف اصلی گل زدن به حریف است. همه مکانیسم‌ها به‌هم‌ریخته است اما این دفعه هیجان در تاروپود بازی جا گرفته است. استودیوی Psyonix در بهترین حالت داشتن 10 هزار کاربر آنلاین را رؤیایی می‌دید اما تا آمار امروز، تعداد بازیکنان رکوردها زیادی را پشت سر گذاشته است. اخیراً استودیو فصل پنجم بازی به نام Rocket League Rocket Pass 5 را شروع کرده است و می‌توانید از کلی رویدادهای جدید لذت ببرید.

بهترین ویژگی Rocket League نداشتن Power-Upها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. در این بازی بزرگی جیب شما اهمیت ندارد بلکه تنها توانایی‌های شماست که حرف اول و آخر را می‌زند تنها توپ و زمین و نحوه بازی کردن شما نتیجه را مشخص می‌کنند و این عالی است. زمانی که شکست بخورید، دلیل آن قدرت نابرابر حریفتان یا امداد غیبی پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیست بلکه توانایی‌ها هستند که برنده را مشخص می‌کنند.. در Rocket League پس از انتخاب ماشین خود به زمین فرستاده می‌شوید و از آن برای ضربه زدن به توپی که از شما بزرگ‌تر است، استفاده می‌کنید. بازی شما می‌تواند یک در مقابل یکتا چهاردر مقابل چهار باشد، البته شما می‌توانید قوانین بازی را شخصی‌سازی کنید. ماشین‌ها توانایی پریدن رادارند و در زمین نیز مکان‌های مشخص‌شده‌ای وجود دارد که با گذشتن از روی آن‌ها می‌توانید سرعت خود را با نیترو افزایش دهید و از آن برای نابود کردن خودروی حریف یا به‌سرعت طی کردن طول زمین استفاده کنید.

فصل پنجم بازی Rocket League Rocket Pass 5 شروع‌شده است و حدود 70 جایزه جدید و متنوع به بازی اضافه‌شده‌اند. ازجمله آیتم‌های جدید می‌توان به بمب‌های انتحاری و همچنین تایرهای هوانورد اشاره کرد. می‌توانید به سطوح بالاتر دست پیدا کنید و همچنین بخش پریمیوم بازی نیز حدود 1000 پول داخل بازی برای شما در نظر گرفته است. از افزودنی‌های جدید بازی می‌توان به Blueprints اشاره کرد که همان لوت باکس‌های نام‌آشنای خودمان هستند. می‌توانید ببینید داخل جعبه چه وجود دارد و بعد آن را به‌حساب خود اضافه کنید. فروشگاه بازی نیز آماده فروش آیتم‌های جدید است و می‌توانید با دست‌پر به میدان قدم گذارید. بازی Rocket League Rocket Pass 5 فوتبال با کفش‌های ماشینی است! اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به FoodBall نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Rocket League Rocket Pass 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Newer
Processor: 2.4 GHz Dual core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 260 or ATI 4850
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Newer
Processor: 2.5+ GHz Quad core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 or better, ATI 7950 or better
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Soccer meets driving once again in the long-awaited, physics-based sequel to the beloved arena classic, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars!A futuristic Sports-Action game, Rocket League®, equips players with booster-rigged vehicles that can be crashed into balls for incredible goals or epic saves across multiple, highly-detailed arenas. Using an advanced physics system to simulate realistic interactions, Rocket League® relies on mass and momentum to give players a complete sense of intuitive control in this unbelievable, high-octane re-imagining of association football.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Ayoob Mhavi

    مهمان

    سلام…چگونه بازی را اجرا کنم.هنگامی که می خوام وارد بازی بشم… وارد اسیم می شه. لطفا کمک کنید خواهش می کن م

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ayoob Mhavi

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید