Resident-Evil-3
یحیی رحیمی

بازی Resident Evil 3 Remake به صورت رسمی معرفی شد: هر آنچه باید بدانیم

یحیی رحیمی 20 آذر 1398 2 دیدگاه
1,741 بازدید

چند روز گذشته پر از اخبار مختلف پیرامون بازی  Resident Evil 3 Remake بود. امروز بالاخره Capcom پرده از ماجرا برداشت و این بازی را به صورت رسمی در قسمت جدید State of Play سونی معرفی کرد. معرفی این بازی به همراه یک تریلر کوتاه از شخصیت های برجسته ای همچون Jill Valentine و Carlos Oliveira بود و قرار است بار دیگر به شهر Raccoon City برگردیم.

در این تریلر همچنین شخصیت منفی Nemesis نیز حضور داشت و همه او به دلیل چهره زشت و وحشتناکش به خوبی می شناسند و به نظر می رسد که این دفعه ترسناک تر نیز شده است. به طور کلی گرافیک بازی بسیار شبیه Resident Evil 2 Remake است که تعجب آور نیست و به احتمال زیاد از یک موتور گرافیکی مشابه استفاده شده است. در تریلر یک سری تصاویر اول شخص دیده می شود اما باید گفت گول آن‌ها را نخورید و دوربین بازی همان سوم شخص همیشگی خواهد بود.

بهترین خبر در مورد معرفی بازی Resident Evil 3 Remake تاریخ عرضه آن است. این بازی قرار است به زودی زود عرضه شود و استودیو روز 3 آوریل 2020 را برای عرضه بازی روی PS4، Xbox One و PC در نظر گرفته است. همچنین قرار است که Project Resistance که یک بازی فرعی از فرانچایز Resident Evil از است نیز به همراه این بازی و به صورت رایگان عرضه شود. جالب است که تجربه مولتی پلیر این سری را نیز تجربه کرد. جالب است که قرار بوده این بازی به همراه نسخه دوم در یک پکیج باشند اما این برنامه بهم می خورد.

یک نسخه Collector نیز برای این بازی معرفی شده است که قیمت هنگفت 200 دلاری آن هوش از سرتان خواه برد. این نسخه البته به همراه مجسمه فوق العاده زیبای 11 اینچی شخصیت جیل خواهد بود و همچنین یک نقشه کامل از بازی و البته جعبه فلزی جالبی نیز همراه بازی است. علاوه بر آن آلبوم عکس جذابی نیز همراه این بسته است. همان طور که گفتیم بازی Resident Evil 3 Remake روز 3 آوریل 2020 یا 15 فروردین 1399 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

Resident-Evil-3-Collectors-Edition

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Saeid

    مهمان

    سلام تو توضیحاتتون تاریخ رو که به میلادی میزنید به تاریخ ایران رو هم بگید که بدونیم….الان این بازی چندم قراره بیادش؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Saeid

      نویسنده

      ممنون از پیشنهاد شما. مطلب ویرایش شد. روز 15 فروردین 1399 این بازی عرضه میشه.