final fantasy 7 remake
یحیی رحیمی

بازی Final Fantasy VII Remake یک سال تحت انحصار کنسول PlayStation 4 خواهد بود

یحیی رحیمی 19 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,632 بازدید

بازی Final Fantasy VII Remake در سال 2015 میلادی معرفی شد. آن زمان گفته شد که این بازی اول برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد و ماه ژوئیه امسال نیز Square Enix صحبت های رادیکالی در مورد بازی بیان کرد و از عدم انتشار آن برای هیچ پلتفرم دیگری خبر داد و به نظر این بازی برای سالها یک انحصاری PS4 خواهد بود. همین باعث شد که طرفداران بازی به غلط بیفتند اما باید گفت که این بازی قطعا برای پلتفرم های دیگر نیز عرضه خواهد شد اما دقیقا یک سال پس از تاریخ عرضه نسخه PS4 آن.

Square Enix در ماه سپتامبر کاور اصلی بازی را منتشر کرده بود و روی جعبه تنها لوگوی PlayStation می درخشید. حالا این کاور اصلی آپدیت شده است و می توانیم ببینیم که این بازی برای یک سال کامل در انحصار PS4 خواهد بود و بعد از آن قرار است برای دیگر پلتفرم ها نیز عرضه شود.

بازی Final Fantasy VII Remake روز 3 مارس 2020 عرضه می شود و با این حساب تا سال 2021 در انحصار کنسول سونی خواهد بود و بعد از آن تازه برای Xbox One و PC عرضه خواهد شد که البته فوق العاده دیر است. این موضوع البته جای تعجب ندارد زیرا که قبلا خبرهای در این مورد منتشر شده بود. این اولین دفعه نیست که یک بازی اول روی یک کنسول خاص عرضه می شود و بعد از مدت مشخص روی پلتفرم های دیگر؛ بازی Rise of the Tomb Raider نیز ابتدا برای Xbox One عرضه شد و بعد از یک سال برای PS4.

همچنین فرانچایز Final Fantasy نیز همیشه برای سونی یک نماد بوده است و بعید است که روی Xbox One نیز طرفداران آنچنانی داشته باشد. باید دید که آن زمان با عرضه کنسول های نسل جدید، این بازی روی آن‌ها نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟ بالاخره این موضوع روی فروش بازی تاثیر دارد و به نظر Square Enix تنها به فروش بازی روی PlayStation 4 راضی است.

با این حساب می توانید بازی Final Fantasy VII Remake را روز 3 مارس 2021 روی PC و Xbox One نیز دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.