control
یحیی رحیمی

بازی Control ممکن است به Xbox Game Pass اضافه شود: تغییرات بزرگ در راه است!

یحیی رحیمی 15 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,056 بازدید

آخرین ساخته استودیو Remedy Entertainment به نام Control نه تنها یکی از بهترین بازی های سال است، بلکه یکی از بهترین عنوان هایی است که استودیو تا به حال ساخته است و این حرفی است که بسیاری از طرفداران نیز آن را تایید کرده اند. بازی Control در اول راه کمی با مشکل مواجه شد و فروش پایینی را تجربه کرد اما کم کم این روند تغییر یافت و بسیاری این بازی را به عنوان یکی از موفق ترین ها در طول بازه زمانی بلند مدت معرفی کردند. به نظر می رسد که قرار است درهای این بازی به روی بازیکنان جدیدی باز شود.

اخیرا در استریم زنده یکی از حساب های Mixer، فیل اسپنسر که رئیس Xbox است در مورد تصمیم استودیو Remedy برای پیوستن بازی Control به لیست بازی های Xbox Game Pass گفته است و ممکن است که چنین چیزی در آینده ای نزدیک رخ دهد. او در این مورد گفته است:

Phil Spencerمن فکر می کنم که Control فوق العاده بود. بازی به تعداد فروش زیادی نرسید و من خوشحالم که حالا بازی به Game Pass اضافه می شود. در این حالت افراد بیشتری آن را تجربه خواهند کرد و این بازی است که باید بازی شود تا فهمیده شود.

همان طور که می می بینید صحبت های فیل اسپنسر فوق العاده رک هستند و به نظر اضافه شدن Control به لیست Xbox Game Pass قطعای خواهد بود. البته هنوز صحبتی رسمی در این مورد وجود ندارد پس اگر در آخر چنین تصمیمی به نتیجه نرسید، ناراحت نشوید زیرا که همه چیز ممکن است رخ دهد. احتمال چنین چیزی بسیار بالاست اما همه چیز می تواند رخ دهد. تغییرات زیادی در مورد Xbox Game Pass رخ داده است و قرار است بازی های فوق العاده ای نیز در ماه های آینده اضافه شوند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.