پارسی گیم

دانلود بازی Phoenix Point Danforth برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1399 6 دیدگاه
19,126 بازدید

دانلود بازی Phoenix Point برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژی در طول زمان پیشرفت زیادی داشته‌اند. زمانی بود که تنها با جنگ‌های صلیبی سرگرم می‌شدیم اما کم‌کم المان‌های جدید هیجان دیگری به این ژانر بخشید. استودیو Snapshot Games با الهام از بازی‌های قدیمی دست به ساخت Phoenix Point زده است. این بازی درواقع یک استراتژی فوق‌العاده جالب است که شمارا به دنیای آینده می‌برد. زمین اسیر حمله آدم فضایی‌ها و بیگانگان شده است و سال 2047 با حادثه‌ای ناگوار آغازشده است. شما به‌عنوان فرمانده ارتش کره زمین وظیفه بزرگی روی دوش خوددارید و باید جلوی حمله این موجودات عجیب بایستید و اجازه ندهید که بشریت برای همیشه نابود شود.

سال 2022 بود که دانشمندان به کشف عجیبی رسیدند. ویروس مهلکی در سطح کره زمین در حال پخش شدن است و تنها یک درصد ژنوم این ویروس نیز به انسان‌ها و حیوانات می‌خورد! این ویروس هر که روبه رویش قرار بگیرد را در یک‌کلام ذوب خواهد کرد و آن‌ها را تبدیل به موجودات فضایی عجیب‌وغریبی می‌کند که می‌توانند برای تمام نسل بشر خطرناک باشند. بشریت آماده چنین چیزی نیست و برای همین ویروس تا توانسته پخش‌شده است و حالا دنیا به یک فیلم آخرالزمانی باورنکردنی تبدل شده است. Phoenix Point اما در سال 2047 میلادی شروع می‌شود. اقیانوس‌ها توسط موجودات بیگانه فتح‌شده‌اند و ویروس در یک‌قدمی نابودی تمام بشریت است. شما به‌عنوان یکی از رهبران پروژه فینیکس شروع به کار می‌کنید و با گرد هم آوردن بهترین سربازان و فرماندهان به جنگ علیه بیگانگان می‌روید. اینجا هدف تنها نجات بشریت از فاجعه‌ای است که حتی نمی‌شود فکرش را هم کرد.

بازی Phenix Point به‌نوعی ادامه‌دهنده راه سری بازی X-COM است. گیم پلی بازی شباهت زیادی به آن دارد و باید به کمک المان‌های استراتژی، زمین را از این موجودات پاک‌کنید. یکی از نکته‌های جالب بازی این است که دشمنان همیشه در یک سطح از مهارت قرار ندارند و به‌مرورزمان پیشرفته‌تر می‌شوند و خودتان تصور کنید که با چه چالش بزرگی روبه‌رو هستید. به دست آوردن منابع مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. همه‌چیز برای بقاست و تازه این میان انسان‌ها نیز با خودشان سر جنگ دارند و اجماعی جهانی نیز برای حل مشکل وجود ندارد. در نبردهای مختلف علیه دشمن شرکت کنید و نشان دهید که آینده در دست بشریت است نه یک سری زامبی‌های وحشتناک. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به X-COM: Apocalypse و Age of Wonders: Planetfall بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Phoenix Point با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 10, 8 and 7 SP1+ (64 bit)
Processor: Intel Core i3 / AMD Phenom II X3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NvidiaGeForce GTX 660 / AMD Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Sound: DirectSound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 10, 8 and 7 SP1+ (64 bit)
Processor: Intel Core i5 3GHz / AMD FX series 3.2GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon R9 390X
DirectX: Version 11
Sound: DirectSound Compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Phoenix Point is a strategy video game featuring a turn-based tactics system that is being developed by Bulgaria-based independent developer Snapshot Games. It is set to release on December 3, 2019 for macOS and Microsoft Windows, with Xbox One and PlayStation 4 ports arriving in 2020.[2] Phoenix Point is intended to be a spiritual successor to the X-COM series that had been originally created by Snapshot Games head Julian Gollop during the 1990s. Phoenix Point is set in 2047 on an Earth in the midst of an alien invasion, with Lovecraft-inspired horrors on the verge of wiping out humanity. Players start the game in command of a lone base, Phoenix Point, and face a mix of strategic and tactical challenges as they try to save themselves and the rest of humankind from annihilation by the alien threat.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    رو این سیستم اجرا میشه؟
    i5 نسل 8/ رم 8/ گرافیک gtx 1650 4GB/ هارد 128SSD یه ترا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ali

      پشتیبانی

      بله

  • Avatar

    BL MAN

    مهمان

    روی رم 6 میاره بقیش درسته.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به BL MAN

      پشتیبانی

      باید تست کنید

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    ببخشید بازی کرک شده هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      بله