VR Cow
یحیی رحیمی

مزرعه داران روسی از واقعیت مجازی برای افزایش شیردهی گاوها استفاده می کنند

یحیی رحیمی 10 آذر 1398 بدون دیدگاه
811 بازدید

مزرعه داری و کشاورزی از کارهایی است که همه به ظاهر بلدیم. تنها چند نفر کارگر و یک سری ماشین آلات کافی است و بعد محصول به دست می آید. این در حالتی است که بخواهید یک ساله خود را ورشکست کنید و این کار به تکنیک های زیادی نیاز دارد. هدف اصلی همیشه افزایش میزان تولید است و مزرعه داران روسی نیز برای این کار از فناوری واقعیت مجازی برای افزایش شیردهی گاوها استفاده کرده اند.

خب از همین اول بگوییم که این تصاویر ممکن است کاملا الکی و قلابی باشند زیرا که نگاهی به آن‌ها همین حس را اجاد می کند. به غیر آن نیز استفاده از یک هدست واقعیت مجازی روی صورت گاو کمی سخت است و همچنین این کار نیز به صورت علمی و در قالب یک تحقیق دانشگاهی نبوده است. تنها یک وب سایت مربوط به شیر در روسیه از چنین چیزی خبر داده است اما تصاویر از وب سایت کشاورزی و غذای منطقه مسکو برداشته شده است و به نظر همه چیز واقعی باشد.

در توضیح تصاویر نوشته شده است که محققان برای تامین نیازهای فیزیکی مجبور به توجه به بخش های احساسی حیوانات شده اند. در طول انجام این کار یک سری پیشرفت های کافی در زمینه کیفیت شیر پیدا شده است. برای تامین جنبه روانی گاوها، هر کشوری یک راه کار مخصوص ارائه داده است. برای نمونه در اروپا آزادی عمل بیشتری به دام و گاوها داده می شود و در روسیه نیز از تجهیزات صدا برای پخش موسیقی کلاسیک استافده می شود که آرامش خاصی به گاوها می دهد و میزان تولید شیر بالا می رود.

استفاده از هدست های واقعیت مجازی به این منظور است که گاوها فکر کنند که در محیط شادی قرار دارند. تصاویری از تابستان و مراتع سبز در جلوی چشمشان قرار می گیرد و به نظر می رسد که این فرایند کار می کند. به هر حال افرادی که این کار را انجام داده اند، می گویند که گاوها حال و هوای بهتری پیدا می کنند و اضطراب آن‌ها را کاهش می دهد. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.