Insane.Robots
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه دسامبر Xbox Live Gold: از دراکولا تا دایناسورها

یحیی رحیمی 9 آذر 1398 بدون دیدگاه
996 بازدید

ماه دسامبر فردا شروع می شود و این به معنی آن است که بازی های رایگان سرویس های آنلاین مایکروسافت و سونی نیز تازه می شوند. سونی چند روز پیش بازی های سرویس PS Plus خود را معرفی کرد و شاهد بازی Titanfall 2 بودیم حالا مایکروسافت نیز بازی های رایگان سرویس Xbox Live Gold را معرفی کرده است و این بازی هایی خواهند بود که در طول کریسمس نیز از آن‌ها لذت خواهیم برد.

کاربران کنسول Xbox One بازی Insane Robots را دریافت خواهند کرد. این بازی در واقع یک عنوان مبارزه ای کارتی است که فوق العاده هیجان انگیز است. این بازی یک دوئل تا سر حد مرگ است و باید ربات ها را در انقلابی بزرگ همراهی کرد. این بازی از روز اول تا آخر ماه در دسترس کاربران سرویس Xbox Live Gold قرار دارد.

xbox live gold december

دیگر بازی این ماه کنسول Xbox One نیز Jurassic World Evolution نام دارد. این بازی شبیه ساز دنیای دایناسورهاست و باید آن‌ها را در یک پارک فانتزی مدیریت کرد و آن هم چالش های خود را دارد. کاربران Xbox 360 نیز فراموش نشده اند و اگر از کاربران این کنسول هستید می توانید بازی Buzz and Woody in Toy Story 3 را تجربه کنید. این بازی داستان اسباب های 3 را روایت می کند و برای افرادی که عاشق این کارتون هستند، قطعا تجربه فوق العاده جذابی خواهد بود.

دیگر بازی کنسول Xbox 360 نیز Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD است. این بازی پیرامون دراکولاها و زندگی آن‌هاست. داستان بازی فوق العاده جذاب و یکی از بهترین اکشن های ماجراجویی حساب می شود. این بازی یک ریبوت نسخه اصلی محسوب می شود که گرافیک بازی را فوق العاده ارتقا داده است. به لطف قابلیت Backward Compatibility، می توان این دو بازی را روی Xbox One نیز تجربه کنید.

شاید این بهترین ترکیب برای کریسمس نباشد اما قطعا اوقات خوشی برای شما خواهد ساخت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.