یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان ماه آوریل سرویس Xbox Live Gold مشخص شد

یحیی رحیمی 11 فروردین 1397 بدون دیدگاه
989 بازدید

تنها چند روز تا شروع ماه آوریل میلادی مانده است و مایکروسافت نیز به این منظور بازی‌های جدید سرویس Xbox Live Gold را اعلام کرده است. سرویس طلایی مایکروسافت به این صورت است که در ماه مبلغ اشتراک را می‌پردازید و به‌جای آن از بازی‌های متنوع به‌صورت رایگان استفاده می‌کنید. مایکروسافت این بازی‌ها را برای دو کنسول Xbox One و 360 معرفی می‌کند و همانند همیشه این ماه نیز 4 بازی در نظر گرفته‌شده‌اند که از یک‌شنبه در دسترس مشترکین این سرویس خواهد بود.

اولین عنوانی که مخصوص کنسول Xbox One است، بازی The Witness است. این بازی به سبک معمایی دنبال می‌شود و ساخته کارگردان مشهور، Johnathan Blow است. این بازی در تمام طول آوریل رایگان خواهد بود. دیگر بازی این ماه کنسول Xbox One نیز Assassin’s Creed Syndicate خواهد بود. Syndicate نسخه سال 2015 سری بازی‌های محبوب Assassin’s Creed است که داستان آن در قرن 19 میلادی و شهر تاریخی لندن دنبال می‌شود. این بازی نیز از 16 آوریل برای دانلود در دسترس خواهد بود.

برای دارندگان کنسول Xbox 360 نیز دو بازی Cars: The Video Game و Dead Space 2 در دسترس خواهند بود. Cars از اول آوریل برای دانلود و بازی کردن در دسترس خواهد بود؛ اما Dead Space 2 را می‌توانید از اواسط ماه آوریل دانلود کنید؛ مانند همیشه نیز هر دو این بازی‌ها را می‌توانید از طریق قابلیت Backwards Compatibility، روی Xbox One نیز بازی کنید. هنوز فرصت برای دانلود و بازی عنوان‌های ماه مارس نیز مانده است. بازی‌های ماه پیش نیز Trials of the Blood Dragon و Superhot بودند که تنها چند روز برای دانلود آن‌ها فرصت دارید.

عناوین رایگان ماه آوریل سرویس Xbox Live Gold:

Xbox One
The Witness (April 1-30)
Assassin’s Creed Syndicate (April 16-May 15)

Xbox 360 (playable on Xbox One)
Cars 2 (April 1-15)
Dead Space 2 (April 16-30)

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.