titanfall 2
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه دسامبر سرویس PS Plus معرفی شد: Titanfall 2

یحیی رحیمی 7 آذر 1398 بدون دیدگاه
677 بازدید

سونی بعد از آنکه کاربران کنسول های PS3 و PS Vita را از سرویس PS Plus کنار گذاشت، به کیفیت بازی های رایگان این سرویس برای کاربران PS4 افزود. تقریبا هر ماه شاهد معرفی بازی های رایگان بهتری بوده ایم. از جمله آن‌ها می توان به Detroit: Become Human اشاره کرد. اما بازی رایگان این ماه سرویس PS Plus بزرگ تر از هر بازی است که تا به حال دریافت کرده ایم. این Titanfall 2 است به دنبال سرگرم کردن ماست.

Titanfall 2 شوتر فوق العاده و فانتزی ساخته استودیو Respawn Entertainment است. این همان بازی است که از دل آن Apex Legends بیرون آمد و بخش داستانی آن یکی از بهترین های شوتر اول شخص در نسل فعلی است. اگر از کاربران سرویس PS Plus هستید، می توانید به صورت رایگان این بازی را دریافت کنید زیرا که بعید است به این زودی ها خبری از عرضه نسخه بعدی بازی شود.

بازی Titanfall 2 نه‌تنها در بخش داستانی خوب عمل کرده بلکه در بخش چندنفره نیز شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود که بازی را بسیار لذت‌بخش می‌کنند، سیستم حرکتی تغییری نکرده و همانند گذشته شاهد گیم پلی سرعتی نسخه‌ی قبل هستیم و این بار شما می‌توانید بین شش تایتان یکی از آن‌ها را انتخاب کرده به بازی بپردازید که هرکدام از این شش‌تایتان دارای قدرت‌ها و ویژگی‌هایی مخصوص به خود هستند.

دیگر بازی رایگان ماه دسامبر سرویس PS Plus نیز Monster Energy Supercross نام دارد. بازی Monster Energy Supercross ساخته‌ی استودیوی Milestone S.r.l است که برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی در دسترس قرارگرفته است. این بازی که شبیه‌ساز مسابقات موتورسواری است سعی دارد با ارائه‌ی تجربه‌ای نو و بی‌نظیر کاربران را به سمت خود بکشاند. بااینکه تعداد بازی‌های شبیه‌ساز موتورسواری بسیار کم شده‌اند، اما هنوز نیز بازی‌هایی هستند که با گرافیکی خیره‌کننده و گیم پلی جذاب جایگاه خود را در بین کاربران پیدا می کنند.

می توانید با شروع ماه دسامبر، این دو بازی جذاب را دریافت کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.