watch-dogs-legion
یحیی رحیمی

سیستم Census بازی Watch Dogs Legion معرفی شد: ساخت دنیاهای بی نهایت

یحیی رحیمی 4 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,282 بازدید

یوبی‌سافت چند هفته پیش تصمیم بزرگی در مورد بازی Watch Dogs Legion گرفت. این بازی قرار بود چند ماه دیگر به بازارها عرضه شود اما به دنبال تغییر سیاست های این کمپانی فرانسوی، عرضه آن به تاریخ نامشخصی تاخیر خورد. البته این کار به دلیل شکست مفتضحانه بازی Ghost Recon: Breakpoint بود که امتیازهای بسیار پایینی دریافت کرد و بازیکنان نیز فوق العاده از باگ های مختلف آن ناراضی بودند.

به هر حال یوبی‌سافت حالا می خواهد بازی Watch Dogs Legion را برای نسل بعدی کنسول ها نیز عرضه کند و چه کسی از مقداری پولیش بیشتر بدش می آید. اگر از ابتدا تا به حال خبرهای پیرامون این بازی را خوانده باشید، می دانید که هیچ گونه شخصیت اصلی در بازی وجود ندارد و می شود داستان را با شخصیت های مختلف پیش برد. اگر کارکرد این سیستم برای شما قابل درک نیست، کارگردان بازی به نام Clint Hocking برای شرح آن در خدمت شماست.

Clint اخیرا مصاحبه ای با PCGamesN داشته است. از او در مورد نحوه ایجاد شخصیت ها پرسیده شده است و او نیز جواب جالبی به آن داده است:

Clint Hockingمحتوای زیادی وجود دارد و همچنین سیستم های مختلفی. همه آن‌ها در کنار هم کار می کنند تا به ما شخصیت های خوش ساخت و همچنین دنیای با تنوع بالا بدهد. هسته اصلی تمام اینها سیستم داده ای به نام Census است. شما یک رفتگر را در خیابان می بینید و این فرد مانند دیگر رفتگرهای بازی های دیگر است و تفاوتی با آن‌ها ندارد اما وقتی در دیتابیس به پروفایل او نگاه می کنید می بینید که خب او واقعا رفتگر است و حالا که ساعت 3 بعد از ظهر است، مشخص می شود که او از صبح تا 8 شب کار می کند. او میزان پول معینی در اختیار دارد و در بخش مشخصی از شهر زندگی میکند.

 

از آنجاست که ما یکی از محل های زندگی که می تواند در آن زندگی کند را انتخاب می کنیم و بعد در مورد تفریح او می فهمیم و خب می بینم که او چه تحصیلاتی دارد و چه چیزهایی را دوست دارد. این روشی است که ما یک شخصیت را ایجاد می کنیم. خب ممکن است یک سیاست مدار از اینکه مامور مخفی اش کشف شده و حالا باید دنبال پیدا کردن او بروید صحبت کند اما یک رفتگر می گوید که او از خانواده ای درگیر با جرم و جنایت آمده است.

 

برای این کار ما بازیگرهای محدودی در اختیار داشتیم و ممکن است صدایی که می شنوید نیز توسط ما دست کاری شده باشد تا هر کدام ویژگی های خاص خودش را داشته باشد. خب همه جا محدودیت وجود دارد اما تفاوت های ایجاد شده باعث ایجاد دنیایی بی نهایت شده است.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.