Tom Clancy's The Division 2
مبین نعمت‌اللهی

آپدیت بزرگ بعدی بازی Tom Clancy’s The Division 2 به تعویق افتاد

مبین نعمت‌اللهی 5 آبان 1400 بدون دیدگاه
505 بازدید

کمتر کسی با شنیدن نام استودیو Massive Entertainment به یاد مجموعه بازی‌های The Division از برند Tom Clancy’s نمی‌افتد. با گذشت نزدیک به 3 سال از انتشار جهانی The Division 2 و به لطف‌ حمایت‌های همه‌جانبه طرفداران‌، پشتیبانی تمام‌قد یوبی‌سافت از این بازی ادامه‌دار بوده و حال یوبی‌سافت به دنبال تغییرات بزرگی در آپدیت بعدی بازی The Division 2 بوده که در حال‌حاضر تا سال آینده میلادی به تعویق افتاده است.

بعد از پشت سر گذاشتن یک سال کم فراز‌و‌نشیب، تیم توسعه‌دهنده بازی دیویژن، استودیو Massive پنجره‌ی آپدیت‌های جدیدی برای بازی به انتشار رساند، اقدامی که بهانه‌ای مناسب برای اعلام خبر تعویق آپدیت بزرگ بعدی این اثر تیراندازی نقش‌آفرینی تا فوریه سال 2022 میلادی بود. به نقل از وب‌سایت خبری گیم‌اسپات، این خبر ساعاتی پیش با انتشار یک پست در بلاگ رسمی بازی The Division 2 اعلام شد، خبری که به بازی‌کنندگان وعده‌ی جزئیاتی بیشتر از پشت‌صحنه فعالیت‌های استودیو Massive در رابطه با قابلیت‌های جدید را می‌دهد.

آپدیت بازی The Division 2

ظاهر بازی The Division 2 تغییر می‌کند

اوایل سال جاری یوبی‌سافت تایید کرد که به لطف حمایت‌های قوی جامعه‌‌ی تام کلنسی، همچنان به پشتیبانی از بازی و انتشار محتویات جدید در طول سال ادامه خواهد داد. وعده‌ای که با عدم انتشار بروزرسانی اصلی و تکرار عملیت‌های فصل‌های قبل، بازی‌کنندگان را مایوس کرد. حال‌حاضر، یوبی‌سافت از تاریخ فوریه سال 2022 میلادی به‌عنوان زمان‌نهایی آپدیت بزرگ بازی The Division 2 یاد می‌کند. بازه‌زمانی شلوغ که این اثر تیراندازی را به رقابت با ترافیکی از بازی‌های موردانتظار همچون Saints Row و Horizon Forbidden West مجاب می‌کند.

با استناد به اطلاعات اعلام شده، خبری از انتشار جزئیاتی جدید از فصل‌ها و Associated Mode‌های آپدیت بزرگ بازی تا اوایل ماه ژانویه میلادی نخواهد بود. اما در خوشبینانه‌ترین حالت، می‌توان به علاقه‌مندان بازی آغاز رویدادی در پایان فصل هفتم را وعده داد، رویدادی که برای راه‌اندازی در دسامبر امسال برنامه‌ریزی شده است.

اگر به تجربه‌ی The Division 2 در محیطی پساآخرالزمانی و آکنده از ویروسی مرگ‌بار با نام Green Poison در نیویورک بهت‌زده علاقه دارید، همین‌الان کنترلر کنسول‌های خود را برداشته و ساعت‌ها به تجربه‌ی این اثر چندنفره آنلاین بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia و مایکروسافت ویندوز بنشینید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.