دانلود بازی Youtubers Life 2 برای PC
دانلود بازی Youtubers Life 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Youtubers Life 2 The CityStories برای PC

پارسی گیم 29 مهر 1400 41 دیدگاه
26,114 بازدید

دانلود بازی Youtubers Life 2 The CityStories برای کامپیوتر

یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آنلاین در دنیای امروز، سایت یوتیوب بوده که مملو از محتوا در ژانرهای مختلف است. تقریباً موضوعی نیست که در داخل این سایت برایش ویدیو و محتوایی تولید نشده باشد و بسیاری از افراد، به کمک همین ساخت ویدیو و تولید محتوا در یوتیوب، درآمد کسب کرده و زندگی خود را زیر و رو می‌کنند. به چنین افرادی که شغل اصلی آن‌ها در این سایت شکل گرفته، اصطلاحاً یوتیوبر گفته می‌شود. استودیو UPLAY Online با انتشار بازی Youtubers Life 2 شما را وارد دنیای این افراد کرده و چالش‌ها و زندگی آن‌ها را به شکلی جذاب برای تجربه، در اختیارتان قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی شباهت‌های زیادی به شبیه‌سازهای زندگی مانند سری The Sims داشته، با این تفاوت که تمرکز اصلی اینجا بر روی تولید محتوای جذاب برای سایت است تا توسط آن، بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید و با بازدید بالای ویدیوهای خود، به درآمد بالایی برسید. بازی در شهری به اسم NewTube جریان داشته که از 3 منطقه اصلی تشکیل می‌شود. گشت‌وگذار و سر زدن به مغازه‌های مختلف و همچنین ملاقات با سایر ساکنین، بخش عمده‌ای از گیم پلی را تشکیل داده و برای ساخت ویدیوها به شما کمک می‌کند.

درون این شهر چهره‌های معروفی از سایت یوتیوب مانند PewDiePie را هم ملاقات خواهید کرد. درون شهر مأموریت‌های ساده و مختلفی بر عهده شما قرار می‌گیرد که همگی برای ساخت محتوای جدید برای کانال یوتیوب شما کمک بزرگی هستند. پس از کسب درآمد و محبوبیت، می‌توانید با استفاده از پولی که به دست آورده‌اید تجهیزات بهتری خریداری کنید و کانال خود را توسعه دهید. همچنین ویژگی‌های ظاهری اتاق و خود کاراکتر اصلی را هم می‌توانید تغییر داده و با شخصی‌سازی، همه‌چیز را مطابق سلیقه خود بچینید. اگر می‌خواهید تجربه‌ای مجازی از زندگی یک یوتیوبر را به تجربیات خود اضافه کنید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Planet Coaster را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Youtubers Life 2 The CityStories با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bits
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GT 1030 2GB | AMD RX550 2GB | Intel HD Graphics 630
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Create your own channel and decide which is the best content to cover: trending video games, improvised streamings, professional reviews… Or all of them!
Collect cards to make the best content and choose the most suitable reaction for each video and situation. Record, edit, and publish high-quality videos to get your first subscribers and views, and make money in no time.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Youtubers Life 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Youtubers Life 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Youtubers Life 2 کرک شده است ؟

بله. بازی Youtubers Life 2 توسط گروه FitGirl کرک شد.

۲
آیا سیستم من بازی Youtubers Life 2 را اجرا می کند ؟

برای اجرای Youtubers Life 2 شما نیاز به ویندوز 7 نسخه 64 بیت، حداقل 4 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Core 2 Duo E8400 3.00GHz یا AMD FX-4350 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA Geforce GT 1030 2GB یا AMD RX550 2GB یا Intel HD Graphics 630 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 10 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Youtubers Life 2 را بررسی کنید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 41 دیدگاه
  • Avatar

    سوال!!

    مهمان

    سلام به ویندور ۱۰ … ۶۴ بیتی میخوره؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سوال!!

      پشتیبانی

      سلام
      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 41 دیدگاه